Ik wil gewoon iets schrijven,

Hallo,

Het is lang geleden dat ik op dit onderwerp klikte, ik heb na de dood van mijn dochter een jaar later een zoontje gekregen, daarna had ik niet zoveel behoefte om hier te kijken, elke keer weer huilen en zo, maar nu heb ik toch gekeken en na alle verhalen en reacties zit ik toch weer te huilen.

Het is weer anderhalf jaar geleden en ik ben vaak bezig met mijn zoontje, maar toch, een overleden kindje in je leven, het heeft er behoorlijk ingehakt.

Ik had gewoon even zin om dit op te schrijven.

groetjes

Hoi Siraa,

Ik weet wat je bedoeld,
wij hebben in juni 2004 een dochtertje na 27 weken zwangerschap verloren, we hadden al 2 dochters maar het verdriet wat wij hadden en nu nog steeds  en ook onze oudste dochter van toen 4 jaar dat vergeet je nooit.

In oktober 2005 kregen wij nog een zoon wat de schepe kantjes van het verdriet heeft af gehaald  en hij is zeker geen vervanging van haar.

En zo gaat het leven verder heel raar eigenlijk maar zo is het wel maar onze kleine meid blijft altijd een bijzonder plekje in ons leven houden.

Liefs Christel.  

Hoi Siraa,

Je zal het nooit vergeten, altijd zal je dit bij je blijven dragen. Soms komt het verdriet extra naar boven! Ik kan er over meepraten....ik heb op 7 december vorig jaar ons zoontje verloren bij 23 weken zwangerschap. Ik kijk ook niet al te veel meer hier, maar soms kijk ik toch wel eens.....Goed dat je je verhaal opschrijft hoor. Van je af schrijven helpt ook. Ik ben benieuwd hoe ik ga reageren als ik weer zwanger raak (we zijn het al een half jaar aan het proberen), ook dat zal moeilijk worden.

Geef jezelf de ruimte om verdriet te hebben.....en schaam je niet, omdat het "al weer een poosje terug is". Zoiets hakt er gewoon in....

Liefs, Kitty

Terug
Bovenaan