<p>Ik weet het even niet meer en dan helpt ‘van me afschrijven’ vaak wel, om het in ieder geval kwijt te zijn. <br />We zijn sinds 2019 bezig om zwanger te worden. 2x gelukt, 2x mis gegaan. Domme pech of is er meer aan de hand? Eind 2020 ben ik naar de huisarts geweest. Ze wilde dat we nog een half jaar zouden proberen, tot aan de zomer. Op zich is dat geen probleem maar ik ben bang voor nog een miskraam. Ik merk dat ik het hele zwanger worden zwaar vind worden. Het hebben van seks alleen al (op de juiste momenten) is een dingetje aan het worden. Soms denk ik misschien moeten we het laten voor wat het is, genieten van ons prachtige kindje die we hebben. De onzekerheid en emotionele rollercoaster is het niet waard. En 5 minuten later zeg ik tegen mezelf ‘niet opgeven, gewoon doorgaan. Het is al een keer gelukt, een tweede keer lukt ook wel’. <br />Ik was deze maand overtuigd dat het nu gelukt was. Maar 2 early tests geven vooralsnog niet het resultaat die ik graag wil zien. Morgen is mijn NOD... Ik wacht in spanning af! </p>