ik wil graag zwanger wonder

A

Anoniem

Guest

hallo mijn naam is wendy
ik ben nu al half jaar bezeg om zwanger tewoorden maar het luk niet maar wij gaa ok naar het ziekenhuis teo bij gynaecologiemaar die zij dan wij gedult heb maar dat heb wij niet ik snap het gewoond niet   vandaar   ik hoor dat ik van iemand email terug   krijg dan

veel groetjes van wendy scheper

Hoi Wendy,
welkom op het forum.
Een half jaar proberen is nog niet zo lang. Misschien dat de gynaecoloog je daarom naar huis heeft gestuurd. Het beste is om na de menstruatie om de dag te vrijen.
Als het dan na een aantal maanden (3 of 4) nog niet lukt dan zou ik terug gaan naar de gynaecoloog.
Verder is het belangrijk dat je foliumzuurpilletjes gaat slikken. Ik weet niet of je dat al doet. Deze zijn te koop bij de drogist (Kruidvat, Etos, Trekpleister en zo).
Ik hoop je wat verder te hebben geholpen zo.
Groetjes V.

Hallo Wendy.
Een half jaar is inderdaad nog niet zo heel erg lang.
Wij hebben er bij ons eerste kindje 1 1/2 jaar over gedaan om zwanger te worden.
Ik zou nog even gedult hebben Als ik jullie was.  Wat moeilijk is, dat weet ik, want als je even ervoor gaat dan wil je meteen zwanger zijn. Helaas werk dat niet zo. Je gedult word hiermee goed op de proef gesteld, haha.
Sterkte ik  voor jullie dat je snel zwanger bent.

Groeten van Miena !

Hoi  Wendy,
Welkom op dit forum. Het is hier altijd druk en gezellig zoals je wel zult merken.
Dat de gyn jullie gezegd heeft om geduld te hebben is moeilijk maar wel begrijpelijk.
Want idd een half jaar is nog niet zo lang. Al kan ik me voorstellen dat jij daar heel
anders over denkt. Blijf het gewoon proberen. Om de dag vrijen lekker ontspannen.
En als het dan over een half jaar nog niet zover is dan weet ik zeker dat de gyn
je wel gaat onderzoeken. Maar ik hoop dat je spontaan zwanger zult worden.
Er zijn hier genoeg meiden die al heel lang bezig zijn, bijna de moed opgeven en dan
ineens gebeurt het wonder toch!!!!
Blijf positief en verlies nooit de moed.
Succes en liefs Melanie

hoi .
een half jaar is erg kort hoor .
ik ben ook bezig om zwanger te worden maar ik ben al 9maanden gestopt met de pil en ben ook nog niet zwanger.
mij werd verteld dat je er ongeveer 13maanden voor uit moet trekken.
sucsess.
groetjes n

hoi wendy.
Ik weet wat je doormaakt.
Ik hoop dat het lukt. veel sterkte ermee.
groetjes bloeiende roos

Terug
Bovenaan