Ik wil heel graag even iets kwijt.

Hoi zwangeren,

Ik wil heel graag even iets kwijt.
Afgelopen donderdag 27-03-08 heb ik mijn eerste echo gehad. En dat ging natuurlijk weer eens niet zoals het hoort (dit gaat vaak in mijn leven namelijk zo).
Ik heb een medische indicatie omdat ik medicijnen gebruik.
Dus even kletsen en toen even kijken. Omdat ik die dag 7 week en 3 dagen was, moest het inwendig. Maar toch eerst maar even gewoon zo. En ja hoor,ze zagen wat en iets flikkeren maar ze konden het niet goed opmeten. Dus toen inwendig. En toen gebeurde het. Wisten ze niet hoe die op inwendig moest. Lag ik daar met dat ding. Wat een gedoe zeg. Toen kwam er iemand anders aan en uiteindelijk lukte het maar was allemaal heel vaag. Door de buik veel was het veel duidelijker. En dit gingen ze opmeten bleek ik 6 week en 3 dagen te zijn, jaja. Die vrouw zei dat wat we hadden gezien door de buik dat dit niet kon. Nou maar we zagen het toch. Wat een gedoen. Ik nog gezegd dat ik niet geloof dat ik een week korter ben. Omdat ik dan mijn test 1 week en 3 dagen te vroeg had gedaan en deze toen echt aangaf dat ik zwanger was. Geloof je het zelf. Nou ik niet. Maar goed dit was mijn eerste ervaring met een echo van mijn tweede zwangerschap en omdat de andere arts het ook niet geloofde gaan we nog steeds uit van 11 november en moet ik over 2 week weer en dan weten we het zeker. Ik heb nu ook geen foto. Balen.
Verder ben ik hartstikke misselijk. Het wordt alleen maar erger. Overgeven ook. Ik weet het echt even niet meer. Vind dit een heel vervelend gevoel. Ik gebruik al die pilletjes van vsm maar helpt niks. Wie weet nog wat. Want ik lig inmiddels alleen maar wat op bed omdat ik gewoon zo misselijk ben.  
DIt was even mijn verhaal!!!!
GRoetjes  

jeetje wat raar zeg
een inwendige echo zou veel duidelijker moeten zijn
Nou maar even afwachten, gelukkig was er een hartje te zien

Voor je misselijkheid weet ik niet veel
Ik heb er nu geen last van
Bij de 1e wel tot 20 weken.
ik nam geen melkproducten en cola hielp bij mij...
Sterkte meid

Terug
Bovenaan