ik wil hem niet er mee vervelen

A

Anoniem

Guest
dag dames

ik   ben echt bezig met zwanger worden en soms lijkt het als of het een obsessie wordt, ik wil mijn vriend er niet te veel mee lastig vallen. begrijp me niet verkeerd hij wilt ook graag een kind, maar soms heb ik het gevoel dat hij er geirriteerd van raakt .... misschien verbeeld ik het me maar hoor , want hij steund me er wel in alleen wil ik hem er niet teveel mee lastig vallen daarom ben ik blij dat ikdeze site heb gevonden en   dus bij jullie mijn hart kan luchten, en ook verhalen kan lezen van anderen. ik ben gewoon bang dat er iets mis is met mij. omdat ik al 2 jaar bezig ben en ik ben al een paar keren naar mijn huisarts geweest en die doet ook niet veel om me te kunnen helpen, hij vind dat ik nog jong ben en dat ik nog tijd genoeg heb, ik heb al bewezen dat ik een kind kan krijgen dus ik moet mij geen zorgen maken krijg ik steeds te horen. maar het kan toch ook zijn dat er daarna iets mis is gegaan in mijn lichaam? ik hoop   het niet natuurlijk, maar ik hoop gauw hulp te krijgen. we gaan verhuizen en dan nemen we een andere huisarts en hoop daar wat meer hulp te krijgen..................... lang verhaal   maar moest het even kwijt

groetjes en een dikke kus queenie

Ha meis,

Lucht je hart maar hoor. Ik vind het wel raar dat je huisarts je niet
doorstuurd ook al ben je nog jong (?). Leeftijd doet er toch niet toe
aangezien je al zo'n tijd bezig bent om zwanger te raken.

Ik   hoop dat als je straks verhuisd bent en een andere huisarts hebt dat hij/zij jou wel doorstuurd.

Sterkte met alles.

Groetjes en dikke knuffel.

Hier ben ik nog een keertje,

Ik kan ook iemand die al een dochtertje heeft en waarbij het ook niet
wilde lukken en die is wel doorgestuurd en die was niet eens zo lang
bezig om zwanger te raken.

xxx

Terug
Bovenaan