Ik wil het..ik wil het..ik wil het!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik heb even een hele ongeduldige bui!
Ik heb vandaag even het gevoel dat ik voorlopig nog wel even kinderloos blijf,waarom...? geen idee!
Mijn vriend is er op het moment helemaal niet mee bezig,is weer begonnen met werken...en heel druk bezig met zijn hobby(voetbal)
We zijn net terug van vakantie en ik heb het idee dat het klussen even op de laatste plaats komt!
Dus ik ga denk ik zeker naar ronde 5..!!
Mijn vruchtbare periode is volgens mij nog niet aangebroken,maar de duivels zijn al een aantal dagen weg en we hebben nog niet geklust!
Ik zou hem wel willen bespringen!
Ik dacht dat dat alleen mannen hebben...
Nu heb ik altijd wel meer zin om te klussen dan hij,maar nu wordt ik toch wel erg ongeduldig...is dat gek??
Of ben ik er gewoon even teveel mee bezig?
Heb ik normaal niet echt last van.

Liefs,Swinnie

Swinnie,

ik kan het me goed voostellen hoor. Zeker als je het erg graag wil dan kun je gewoon niet wachten.

Ik hoop en duim voor je dat het snel zover mag zijn voor jullie.

Hou vol!

Hoi Swinnie,

Jouw probleem is heel herkenbaar. Voor mij lijkt het ook net iets belangrijker dan voor hem. Zeker nu hij weer aan het werk is en sneller moe is. Ik dacht altijd dat mannen altijd zin hebben hahahah maar daar ben ik nu wel achter. Dan ook nog zijn onregelmatige diensten erbij. Soms denk ik wel eens dat mannen denken dat wij ook heel ons leven kinderen kunnen krijgen. Ik leef met je mee.
Groetjes Callie

He Swinnie,

Ook ik ken dit probleem hoor. Mijn mannetje zei in de vakantie tegen mij dat hij het soms als een verplichting voelt.WAT nee natuurlijk niet SCHAT. Toen ik nog aan de pil was had ik ook niet altijd zin en kwam het vaak van zijn kant. Nu heb ik zin en wil wel graag mijn vruchtbare periode goed gebruiken. De rollen zijn nu een beetje omgedraaid het komt nu vaak van mijn kant. WELK MANNEN ZIJN DAAR NU NIET BLIJ MEE.
Maar ja we hebben er wel goed over gepraat en ik heb duidelijk gemaakt dat het vrouw toch net even iets anders ligt als bij een man. Niet dat ik verder te klagen heb hoor 3x pw.  Praat er gewoon over met je mannetje en leg hem uit hoe je er bij voelt en lach er samen om.

Liefs Linda

Heel begrijpelijk! Je wilt gewoon erg graag een baby'tje
En daar wil je alles voor doen..

Wij gaan er ook voor hoor..

Laat je niet gekmaken en hou het leuk!

Liefs Julia

Terug
Bovenaan