ik wil het zo graag maar het wil niet lukken

A

Anoniem

Guest
ik weet nou echt niet meer wat ik er aan moet doen ik heb alles geprobeerd en het wil nog steeds niet lukken soms denk ik bij mezelf kan ik wel zwanger worden of helemaal niet heeft iemand misschien een goeie raad voor me want zo red ik het echt niet help!!!

hai hai

ik kan je verdriet heel goed begrijpen.
heo lang zijn jullie al bezig??er staat wel gemiddeld een jaar voor.heeft allerlei oorzaken,het milieu,stres ongezond leven enz.

ik hoop voor jullis dat je neit meer te lang hoeft te wachten.
en mocht je al een jaar bezig zijn dan raad ik je aan om een afspraak te maken met de huisarts om een verwijzing te vragen voor de gyn zodat je verder onderzocht kan worden en je vriend ook.

liefs nathalie

thx voor je begrip maar we zijn er al 7 maanden mee bezig en ik kan het echt niet zo langer vol houden   hoe langer het gaat duren hoe meer verdriet ik met mij mee gaat dragen dat het nog steeds niet lukt elke maand het zelfde verhaal

Venatey, 7 maanden is echt nog niet lang hoor.
Probeer positief te blijven meis. Het lukt jullie echt wel!!!

Succes, TeHa

Hey meis... kop op hoor!

Ik denk dat we hier allemaal wel jou gevoel kennen... je wilt zo graag
maar het komt niet wanneer je zou willen...   Het is iid heel
normaal als het   een jaar of zelfs wat langer duurt... Ik ben zelf
36, heb drie dochters van 15, 13 en 8 jaar... bij de eerste was het
meteen raak, de tweede bij ronde twee, de jongste heeft ruim een jaar
geduurd, en nu zit ik ook in ronde zeven... Ik heb vorige maand een
vroege miskraam gehad.. iets wat ik nog nooit had gehad, Deze maand ben
ik er veel relaxter onder... gelukkig maar, want je kunt het nl niet
afdwingen en elke teleurstelling maakte me meer depri... Probeer
zoveel   mogelijk leuke dingen te doen voor je zelf, en zo je
gedachten wat af te leiden...

Ik wens je heel veel sterkte toe net als alle anderen hier... we leven met je mee..

Liefs... Bats

ik kan me je gevoel wel voorstellen , heb dat ook gehad met 7 rondes ( nu al 19 rondes ) elke maand ben je er weer teleurgesteld van kop op meid eens komt ook jouw tijd , echt waar
veel geluk

Hoi hoi,

We weten (bijna) allemaal hoe het voelt als het niet meteen raak is. Wij zijn nu ook in ronde 7. Ik heb me zelf van tevoren een jaar gegeven; dat moet je er toch écht voor uit trekken. En als je het zo bekijkt dan zit je pas net over de helft. Tuurlijk hoeft het niet bij iedereen zo lang te duren, want ook ik vind een jaar lang hoor!
Er zijn er genoeg bij wie het meteen of heel snel raak is. Die hebben dan gewoon onwijs veel geluk gehad.
Dus blijf ervoor gaan! Geef de moed niet op............wie weet is het bij jullie ook binnenkort feest!

Groetjes en toi toi toi

SUUS

Hallo iedereen!

Wij zitten nu in ronde 8, en iedereen zegt inderdaad dat nog helemaal niet lang is. Maar aangezien onze 1e bij de 2e ronde al kwam (zeg maar). Duurt dit nu voor het gevoel al veel te lang. En ga je stiekem toch al een beetje denken dat daar dan toch een oorzaak voor moet zijn. Maar goed, we houden de moed erin...
En jullie ook, hoop ik!
Sterkte meiden!

Liefs Nicole

P.s. Janet, ik las ergens anders al dat jij een hsg (hcg, sorry ik weet het zo niet meer). Heel veel sterkte meid!

Terug
Bovenaan