ik wil, hij niet

A

Anoniem

Guest
Ik ben moeder van twee schatten van kindjes, maar mijn 'klokje' tikt nog steeds. Ik verlang zo naar nog een kindje erbij! Mijn vriend is niet echt tegen, maar ook zeker niet voor...Ik word hier erg onzeker van. Hij ziet alleen de nadelen en is bang om een ongezond kindje te krijgen! Mijn verlangen is zo groot dat ik er iedere dag aan denk....en alleen maar zwangere vrouwen en baby's zie om me heen. Wie heeft er tips om mijn vriend zo ver te krijgen dat hij ook nog een derde wil? Zijn er uberhaut wel nadelen aan een gezin van drie of meer? Wie kan me tips geven.....

tips kan ik je niet geven,maar begrijp je vriend toch wel een beetje dat hij bang is dat het kindje niet goed is,maar wat ik je wel kan zeggen is als je samen toch besluit om zwanger te worden,ga dan eerst eens met je huisarts praten.en mocht het toch zover zijn dat je zwanger bent kan je altijd nog een punctie laten uitvoeren of een vlokkentest.of heeft het met jullie leeftijd te maken dat hij zich zelf en jou te oud vind om nog een kindje te krijgen,maar ik zou het zeker even over die punctie en vlokkentest hebben . groetjes mij

Tips kan ik je ook niet geven...maar geef hem toch een beetje de tijd...ik begrijp dat je klok tikt,maar die keus moet je toch samen maken,en er zitten niet alleen nadelen aan.een kindje is het mooiste wat je kan krijgen!!!!en er zijn zoveel onderzoeken mogelijk,als je op later leeftijd een kindje wilt,dus als ik hem was zou ik me daar niet zo druk om maken.

veel sucses hoop dat jullie er samen uitkomen!!!!

gr manuela

Terug
Bovenaan