Ik wil iedereen heel veel succes wensen met zwanger worden.

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Af en toe neus ik hier nog even rond. Wat me opvalt is toch elke keer weer die spanning bij iedereen.
Logisch natuurlijk, elke maand weer de vraag: is het raak of niet? Maar als je eenmaal zwanger bent, ben je dat zo snel weer vergeten. Dat was bij mij tenmiste wel zo, ik ben inmiddels 31 weken zwanger, en wil jullie bij deze dan ook heel veel succes en sterkte wensen met al het wachten (want dat is nog wel het ergste denk ik). Hopelijk zit er voor jullie allemaal nog een zwangerschap in dit jaar!!
Probeer er een beetje ontspannen mee om te gaan, ook al is dat nog zo moeilijk.

Ik hoop binnenkort op goed nieuws van jullie kant!!!

Veel liefs,

Ingrid

Hoi Ingrid,

Wat lief dat je ons even een hart onder de riem steekt!

Dat wachten is idd funest, vooral na je eisprong, dan zou je het liefst gelijk willen testen. Ik weet inmiddels ook al uit eigen ervaring dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden, heb in drie van de zes ronden getest (maar waren allen negatief). We zitten dus nu in ronde 7 en zit ergens rond mijn eisprong, dus we klussen er lekker op los. Hopelijk is het deze maand raak.

Jij natuurlijk nog van harte proficiat met je zwangerschap. Al 31 weken, dat schiet al lekker op! Bedankt voor je berichtje hier.

Liefs,

Tammy

Lieve Ingrid !
Ik geef je hier helemaal gelijk in.
Het duurde de vorrige keer 1,5 jaar voordat  ik zwanger was, vrezelijk was dat, elke maand die spanning, maar dat  ik toen eenmaal zwanger was was ik die stress gauw vergeten.
Nu weet ik weer hoe erg het was elke maand en hoop ook dat we nu niet zo lang hoeven te  wachten als de vorrige keer.
Wens jou nog een goede zwangerschap toe en dat je over +/- 9 weken een wolk van een baby in je armen  hebt.
 Liefs van Miena.

Hoi Ingrid,

Liefs van je zeg!

Wij beginnen over een maandje.

Liefs, Nadine.

Terug
Bovenaan