Ik wil Ik wil Ik wil

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie dat nou ook soms dat overweldigende gevoel van "Ik wil nu zwanger zijn!!!"
Ik wil ik wil ik wil

Ik heb van die dagen dan lijkt het wel of ik aan niks anders kan denken.
Gek word ik van mijzelf.
Het lijkt me gewoon zo bijzonder om het nog een keer mee te mogen maken.
Ik heb me ook echt voorgenomen het veel bewuster te beleven dan de eerste keer.

tja dat ik wil ik wil heb ik ook, en ik wil ook graag nog eens een zwangerschap meemaken, maar ja echt vanzelf gaat het niet, moeten moed houden zou ik maar zeggen

xxxx

Ja het lijkt mij ook echt super..
we zijn nu 7 rondes verder en duurt me al veel te lang
En al zou ik zwanger zijn, lijkt het  me echt een super gevoel,
maar kan het me denk  niet voorstellen hoe blij ik zal zijn!!

ja dat heb ik ook!! zo'n mooie zwanger buik en daarna lekker met je baby knuffelen.
toch ben ik er niet altijd mee bezig, kan ook zo 1 a 2 wk voorbij gaan dat ik er nauwlijks aan heb gedacht, gewoon ivm drukt op werk of thuis.

je heb al een kindje, lees ik? hoe oud is hij zij? en nu dus in ronde 2! succes met klussen
liefs

Hihi heerlijk hoe snel er hier altijd gereageert word!
Ja ik heb al een zoontje van 17,5 mnd oud.
Bij hem duurde het 8 maanden en stiekem hoop ik natuurlijk dat het deze keer sneller is.
Ik denk er niet altijd aan hoor maar soms zit ik er aan te denken en dan krijg ik dat wil gevoel zo sterk.

Ben ook erg benieuwd hoe een tweede mixje van mijn man en mij zal worden.

ja ik ben ook erg benieuwd hoe een kindje van   ons eruit zal zien!! hoop dat we et snel zien. heb echt vlinders in mijn buik als ik erover denk. hopen dat het snel raak is. met je zoontje gaat alles goed??

in welke ronde zit je? of zei je dat al? ik zit in ronde 4 dacht ik..of 3 nou ff de tel kwijt, nu al  haha.

Ga jij testen op je NOD of als je een paar dagen overtijd bent?? ik kan nooi wachtten eigenlijk. fgelopen ronde was ik overtijd, maar wel neg tast. op dag 36 toch ongi, helaas..

Haha nou ik zit pas in de tweede ronde hoor dus ik maak me nog niet echt druk.
Ik dacht de vorige ronde al dat het echt raak was, ik was één dag overtijd en heb toen getest, maar helaas negatief en de dag erna ongesteld geworden.

Ben jij bezig met je eerste?

Terug
Bovenaan