ik wil jullie bedanken en echo gehad

A

Anoniem

Guest
Halo Lieverds,

Wat een hoop mooie en fijne woorden heb ik van jullie mogen ontvangen het helpt als je al die berichten leest en je hebt het gevoel dat je niet alleen bent echt fijn en lief van jullie!! Heel erg bedankt daarvoor dat doet een mens echt goed!

Ik heb vandaag een echo gehad om te kijken hoe het er na de miskraam uitzag en dat was van te voren best spannend omdat je je wel goed voelt maar je denkt af en toe toch ff van het zal toch wel echt schoon zijn, ik hoef toch geen curritage want daar zit je nu dus echt ook niet nog eens op te wachten maar gelukkig alles zag er prima en super schoon uit en ze zag dat de baarmoeder schoon was en en dat het slijm er alweer mooi zat dus ze was erg tevreden!!

Fijn he dat dit inieder geval goed is gegaan ze zei je lichaam heeft alles mooi en schoon gemaakt dat is het prettigst als je lichaam dit zelf doet scheelt je weer een narcose ( bij het curiteren) dus ik ben opgelucht en voel me alweer een stuk beter en langzaam aan kan ik het wat naar de achtergrond laten zakken maar dit vergeten zal ik   niet snel. Ik ga het inderdaad op een plekje begraven ( dat vroeg iemand die had het zelfde gedaan) mag ik nog aan je vragen hoe en waarin je dat hebt gedaan? in een doosje of???   Ik ga binnenkort verhuizen en dan begraaf ik het daar in de tuin is ze toch nog een beetje bij ons in de buurt.

Ik bel morgen nog even naar de vk omdat ze bij het echobureau vertelde dat de slijmlaag er weer zit en dat eerst de eisprong komt en dan de menstruatie  of dat ik eerst deze menstruatie af moet wachten of dat je wel meteen zwanger mag worden deze vrouw bij het echobureau ( diagnostisch centrum zoals het officieel heet) vertelde dat het slijm er alweer was en dat dit zeer mooi was met andere woorden de eisprong is er of komt eraan maar zei ze neem even met je vk contact op de ene adviseert om even je menstruatie af te wachten terwijl de ander zegt niks aan de hand je kunt 'gewoon' weer proberen om zwanger te worden maar daar blijf ik dus tussen uit zei ze omdat de ene vk dit zegt en de andere dat dus dat verschilt per vk dus vraag het even aan die van jou wat zij ervan vind dus ik zal haar morgen nog eens bellen kunnen we meteen even het bezoekje bespreken en het daarna voorlopig afronden.

Wel lief van de vrouw vh echobureau ze zei is dit eh was dit je eerste kindje ikke JA!   en dan besef je nog eens dat het echt zo was en dat het je echt overkomen is heel vreemd allemaal hoor ze was heel aardig en toen we (mijn man was ook mee)  binnen 10 minuten naar  buiten liepen zei ze nou ik hoop dat ik je weer heel snel hier mag zien toch aardig van haar vind je niet?! en ze legde haar arm even op mijn rug als troost  gebaar dat  is toch superrrr!!

Nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden en dat jullie zo met me mee leefden !!!   dat betekend echt veel hoor!! soms heb je zelf niet in de gaten als je die woorden voor een berichtje terug zit te typen diegene zo kunnen steunen en helpen met datgene en ook de adviesen die je krijgt  bedankt hoor!!!

dikke kus Chili xx

Hoi Chili,

Ik las net jouw verhaal, wat erg wat er gebeurd is.
Ik vind dat je er heel goed mee omgaat, echt heel dapper hoe je het vruchtje hebt opgevangen en hebt bewaard.    
Ik hoop echt dat je het snel een plekje kunt geven, maar zo te lezen ben je al een heel eind op weg. Fijn ook dat de echo liet zien dat je baarmoeder weer schoon is, hopelijk mag je er snel weer tegenaan. Heel veel sterkte nog !!!!!!!!!!

Groetjes,
Esprit

Hoi Chilli,

Gelukkig toch nog een beetje goed bericht. Ik hoop van harte dat je weer gauw zwanger mag worden.

Heel veel sterkte   ,
Liefs Nanda

Lieve Chili

Wat vervelend allemaal voor jou. Maar gelukkig is het schoon want ik heb die curretage wel gehad en dat viel wel heeel erg mee maar ik was wel 3 maanden moe ervan. Ik hoop voor jou dat je snel weer zwanger zult raken want je weet nu dat het kan.

Liefs
Lisselot

Lieve Chili

gelukkig dat het allemaal goed was,want je hebt al genoeg geleden.

En dat je lijf zich alweer aan het herstellen is ,is helemaal geweldig dan mag je het gewoon weer gaan proberen volgens mij hoor.

Alleen is het misschien moeilijk te peilen wanneer je nu precies je eisprong zal hebben en je weer ongi moet worden.

Ik vind je zo dapper! Vooral dat je nog zin hebt om ons op de hoogte te houden.Ik begrijp wel dat je veel steun ondervond maar toch!Ik kan ook begrijpen dat je dan juist minder zin hebt in het forum.Maar jij niet ,je houdt ons goed op de hoogte .Ben ik overigens blij om want ik keek alweer om te zien of je een berichtje had achtergelaten.Ik wist immers van de echo.

Enne...als wij je kunnen steunen dan doen we dat he,daar zijn we voor immers!

hee prettig weekend en rust lekker uit!

liefs van Cindy

Ha Chili,

Wat een lief bericht zeg! Fijn...nou ja, fijn.....dat alles 'schoon' was, het scheeld inderdaad een curetage.
Volgens mijn gyn. mag je meteen weer zwanger worden en hoeft je niet te wachten op een volgende cyclus.
We gaan gewoon volgende maand samen naar het januari forum!
Zet 'm op!

Liefs Anne

Hoi Chili,

Wat doen de woorden van anderen een mens goed he? Ik heb er ook veel steun van. Ik heb wel een curetage gehad, maar heb er geen nare ervaringen mee. Ook niet van de narcose. Maar volgens de gyn was ik weer mooi schoon, en stond niks een volgende zwangerschap in de weg! We mogen ook gelijk weer aan de klus als we daar weer zin in hebben. Wel krijg je dan vlot een echo voor datumbepaling, en zowiezo omdat je een miskraam gehad hebt. (Zo was het ook bij mijn eerste miskraam, en nu zou dat weer zo zijn vlgs de gyn) Volgende week moet ik op nacontrole bij hem. Even alles bespreken wat er nu precies gebeurd is, en hoe het nu gaat. De verloskundige was bij mij ook heel lief. Ik heb haar meerdere keren gesproken. En dat doet een mens inderdaad goed.
Wij gaan weer vol goede moed verder met klussen. We zijn ervan overtuigd dat er voor ons nog eentje wacht. En dat geldt voor jullie ook hoor!
Veel sterkte!

Groetjes, Kat

lieve Chili,

Ik weet niet of je mij bedoelde, maar wij hebben inderdaad het kindje begraven in onze tuin.

Mijn man heeft zelf een piepklein kistje gemaakt, want hij vond dat dat
wel het laatste was dat hij nog kon doen voor het kleintje.

Laat nog even horen wat jij gaat doen,okè?

Veel sterkte en liefs Hester

Terug
Bovenaan