ik wil jullie even een hart onder de riem geven

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden ,
Ik kom zo af en toe hier nog wel eens kijken op deze o zo herkenbare site .
Ik heb hier ook twee jaar lang op gezeten .
Maar sinds 7 weken zwanger ,en we hebben donderdag de eerste echo gehad en het zijn er twee .
Als ik dit las tot een maand of wat geleden van een ander kon ik daar wel eens jaloers van worden , snap ik heel goed dat dat nu ook zou gebeuren op mijn verhaal .
Maar het enige wat ik wil zeggen laat de moed niet zakken ,mijnzwangerschap komt voort uit 4x iui eerste x hormonen laagste dosering .
Ik was ook stom verbaast dat het nu wel raak was .
Ik HOOP dat jullie me echt snel volgen ,ik wens jullie echt heel veel geluk.
veel liefs happy woman x

Hoi Happywoman,

Nou inderdaad een happy woman, denk ik!!! 2, dan ben je gelijk klaar na zoveel jaren ellende!!! Onwijs gefeleciteerd en ik hoop voor je dan alles goed blijft gaan. Wat voor hormonen heb je eigenlijk gebruikt?

Lfs, Kippie.

Kijk, dit zijn nog eens fijne berichten om te lezen!
Ik begon al te twijfelen of er OOIT iemand zwanger werd van IUI en toen las ik dit! En nog twee ook, je zal wel dubbel zo blij (en verbaasd!) zijn?
Geniet er lekker van!
Liefs, Saartje

Hoi Happywomen, jij kan zeker happy wezen, goed zeg, en dan nog 2 ook........helemaal geweldig! Zitten 2-lingen bij jullie in de familie? BIj ons wel en wij zouden het ook hardstikke leuk vinden om een 2 ling te krijgen, maar goed voorlopig zitten we nog volop in de IUI behandelingen! Maar fijn om is goed nieuws te horen van iemand met IUI.

Geniet van je zwangerschap en hou je ons ook op de hoogte?

Groetjes, Pleun

Lieve happywoman,
Jij doet je inlognaam eer aan ja!!!
veel plezier en hartelijk gefeliciteerd !!

liefs Haag

Hoi , ik weet niet of je nog herkent maar in vroegere tijden hebben wij wel met elkaar geschreven op dit forum. Zit er zelf eigenlijk niet meer zo op. Kijk soms wel, maar ik las nu dat je zwanger bent en wel van 2. Ik wil je feliciteren met dit goede nieuws. Geniet er van, de droom is uitgekomen. Liefs ilona

Terug
Bovenaan