Ik wil klaas vaak van Sinterklaas!

Ik heb 2 nachten gehad van 3 uur slaap, een lange heftige dag werk achter de rug en vandaag alleen thuis met 2 zieke kids. Ik heb vanochtend staan overgeven omdat ik zo beroerd ben van vermoeidheid en ben het helemaal zat op dit moment! Ik heb weinig wensen en ben snel tevreden maar op dit moment wil ik gewoon SLAPEN!!!!!! Voor mijn man geldt hetzelfde. Die is ook mega aan het bikkelen. Gisternacht waren de kids om 03.00 uur tegen elkaar op aan het huilen (huilen elkaar wakker).

Dus Sinterklaas kapoentje gooi wat SLAAP in mijn schoentje! Onee doe het maar in mijn laars want die is groter dus dan is het misschien meer!!!

Ing...

Hoi Ing,

Jeetje zeg! Kan me voorstellen dat dat errug vermoeiend is ja.
En frustrerend als de kids mekaar wakker houden met huilen hé? Wij hebben hier wdb tzelfde probleem.. Als de 1 niet wilt slapen, kan de ander automatisch ook niet slapen.

Heb je enig idee wat de oorzaak is van het slapen?? Slaapt Jens zo slecht dan? 3.00 is wel erg vroeg ja, vind 5.30 al vroeg, kun je nagaan ;-)

En overgeven van vermoeidheid ken ik ook wel ja.. Heb het een paar mnd terug gehad.. Was iedere nacht prijs.. leek wel of ik zwanger was. HA concludeerde dat het vermoeidheid en spanningen waren. Logisch, want als je moe bent,krijg je automatisch meer spanning, omdat je minder kunt hebben. Tenminste dat was bij ons zo.

Ik hoop dat Sinterklaas, Klaas Vaak in je laarsje strooit!!

Liefs Deb.

Hoi Inge,

I know the feeling!!!!!!!!!
Hier is het ook al weer een week raak. Sven meerdere keren per nacht wakker en Tim is ook zoooo onrustig 's nachts. Gisteren is Richard voor 3 dagen zakenreis vertrokken en dus sta ik er alleen voor.
Vannacht de hele nacht met Tim bezig geweest en toen die eindelijk een beetje rustig was, begon Sven weer.
Gelukkig kon ik Sven vanmorgen naar de opvang brengen en ben ik daarna samen met Tim nog even gaan pitten. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat maar veel slechter dan afgelopen nacht gaat bijna niet.
Succes enne, hopelijk biedt de sint uitkomst.... -:)

Groetjes,
Maike

Ik wens jullie de komende nachten voldoende nachtrust!!! Ben wel geen sinterklaas, maar wellicht help een gebedje voor jullie net zo goed!!! Das dan een sintcadeautje van mij aan jullie!!

Liefs

Ik heb hier op wat te zeggen:
RESPECT!!! Voor al jullie slapeloze moeders. Echt petje af! Tijn was vorige week ziek en regelmatig wakker die week. Toen zag ik het al niet meer zitten. Terwijl dat een eenmalige actie is en hij normaliter van 7 tot 8 slaapt. Dus zonder gekheid: Ik stuur Klaas jullie kant op!

mag hier ook wat slaap heen?? Erik wordt sinds deze week weer om 2 uur en 6 uur wakker............. Alice was echt een veel betere slaper, die sliep door toen ze 3 maand was........

Terug
Bovenaan