Ik wil me even voorstellen...

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik wil me even voorstellen, ik ben liesbeth, moeder van een zoon van 16 maanden. Afgelopen vrijdag zijn we weer voor het echie gegaan. De eerste zwangerschap was niet gepland en ik weet dus niet hoe het er allemaal aan toe gaat. Nu gaan we er echt voor, ben aan de zwangerschapsvitamines, heb al testen in huis gehaald.
Als ik al die berichtjes lees op dit forum ben ik best zenuwachtig. Als je al een kindje hebt, hoeft het nog niet automatisch te betekenen dat je ook zwanger kan raken van een tweede, maar goed...we zijn nog maar net van start gegaan.

Op zich heb ik best een regelmatige cyclus, alleen vrijdag hebben we gemeenschap gehad en zondag werd ik gelijk ongesteld. Dat is toch vreemd. Normaal heb ik rond de 23e mijn menstruatie. Zijn er nog andere meiden die net zijn begonnen en ervaring hebben met het gelijk ongesteld worden? Ik heb de pil na mijn bevalling niet meer geslikt, dus daar ligt het niet aan.

Ook wil ik alle dames heel veel succes wensen met het zwanger worden!!

Liefs Lies xxx

Hoi Lies,

Zou het kunnen zijn dat je een innestelingsbloeding hebt gekregen? Ik zit nl. in dezelfde cyclus en moet ook de 23e ongi worden maar nu al ongesteld lijkt me erg vreemd. Op de site: www.obgyn.net (en dan doorlinken naar vrouwenforum) vindt je heel veel vragen en kan je met de zoekfunctie misschien wat meer hierover te weten komen.

Ikzelf ben ook moeder van een zoon van 14 maanden en wij gaan ook voor een tweede (al weer de 5e ronde zo'n beetje.....)

Succes!!

Groetjes,
Rosanne (mama van Quentin)

Beste Rosanna,

Allereerst bedankt voor je reaktie, het is best fijn om met andere meiden erover te praten. Wij willen niet aan de grote klok hangen dat we bezig zijn met een 2e te maken, want dan krijg je al die vragen. Op deze manier ben je  anoniem, maar ook eigenlijk niet.

Ik heb even op die site gekeken, maar dat is allemaal in het engels, is best lastig. Ik denk dat ik gewoon even rustig afwacht tot de 2e menstruatie. Misschien heb ik deze keer gewoon erg vroeg mijn menstruatie gehad, misschien door de zenuwen. We hebben geen haast, kunnen best nog even wachten.

Ik hou je in ieder geval op de hoogte.

Dikke kus Liesbeth

Hoi Liesbeth,

Je hebt ook een Nederlands gedeelte hoor. Maar het is inderdaad even moeilijk zoeken. Voorheen kon je rechtstreeks doorlinken naar het Ned. forum. Ik weet niet waarom dat nu niet meer kan.

In ieder geval heel veel succes en ik ben heel benieuwd hoe het nu verder verloopt. Een menstruatiecyclus van twee weken zou toch niet kunnen? Spannend dus rond de 24e!!

Houd ons op de hoogte hè?

Groetjes,
Rosanne

http://forums.obgyn.net/vrouwengezondheid/

Als je bovenstaand adres intypt kom je gelijk bij de Ned. site.
Bovenin bij search kan je je vraag of zoekwoord intypen.

Nu houd ik op hoor

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan