ik wil me graag hier aansluiten

Hoi allemaal

Ik ben Lydia en  we zijn 3 jaar bezig om zwanger te worden. Vorig jaar april zijn we naar de ha geweest en we konden door naar het ziekenhuis. Mijn man en ik zijn onderzocht, we zouden voor het hsg onderzoek gaan, toen bleek dat ik zwanger was geworden. Ik was zo ontzettend blij. Een aantal weken later ging het mis. De gyn was een ongelovelijke eikel en zei dat we over een half jaar terug moesten komen, want we hadden bewezen dat we zwanger konden worden. Na 6 weken had ik weer (nog steeds) een positieve test. Ik weer bellen. Onderzoek gehad (inwendig) en dat was nog een aandenken van de miskraam. Al met al ben ik 8 weken bezig geweest met de miskraam. Alle energie weg en erg moe. Hij zei weer, zie je volgend jaar.
We zijn van de week terug gekomen van onze vakantie in de Florida. Het was geweldig daar. Helaas hebben mijn man en ik een geweldige  dip gehad daar in het disney park. Al die leuke kinderkleertjes, mijn hart brak, want nu had ik hoogzwanger geweest en....
Ik heb van de week het ziekenhuis maar gebeld en de afspraak staat op 13 april. We horen dan hoe het verder gaat. Vanwege mijn leeftijd (ik ben net 40 geworden) wordt het ivf.

Liefs

Lydia

hoi  lydia

wat een verhaal en wat een pech. ik hoop echt voor je dat je als je de ivf heb gehad weer naar een ander forum kan gaan omdat je zwanger bent. ik ben nu twee en half jaar bezig voor ons tweede kindje. ons eerte kindje nu 4 jaar is na 4 maanden verwekt zonder problemen maar nu hebben we van de gyn. gehoort dat het een wonder is dat zij hier loopt want eigenlijk hadden we een kleine kans op een kindje maar nu weten we dat dus we wachten af ik moet nog 3 maanden clomid slikken en dan gaan we praten over eventuele inseminatie.
heel veel sterkte

groetjes linda

Hoi Linda

Bedankt voor het reageren.Het is misschien een wel vreemd om het allemaal te lezen, maar het is wel echt gebeurd. We zaten midden in allerlij onderzoeken en ik was zomaar opeens zwanger. We hadden de eerste uitslagen al gehad. We hebben toen ook vreselijk gelachen om de uitspraak "afwijkend zaadcellen" . Ik zag een aantal weken later een programma over zaadcellen en heb daar hard om gelachen. Zaadcellen die achter zichzelf aanzitten en grapte erover tegen mijn man.
Ik hoop echt dat ik ooit een kleintje in mijn armen mag hebben.
Geweldig dat je eerste kindje er is, ondanks dat het misschien een wonder is. Ik hoop dat je snel nog eens zwanger mag raken en dat je weer een klein wonder in je armen mag sluiten.

Groeten

Lydia

hoi lydia

ik gun het jouw van harte je hebt zoveel meegemaakt en we hebben allebei de wetenschap dat het kan en de tijd gaat zo hard ik heb eigenlijk nooit van mijn zwangerschap kunnnen genieten want de broer van mijn man kan  geen kinderen krijgen
en hebben nu na 5 jaar een adoptie kindje uit taiwan ze is 17 januari 2006 naar nederland gekomen dus toen ik zwanger raakte was dat erg moeilijk maar nooit de gedachten gehad dat het misschien nooit meer zou gebeuren. nou hoorde ik gisteren weer op school van een moeder dat ze zwanger is van haar tweede kindje en toen had ik het even taai maar ja ik heb er een en daar zijn we dolgelukkig mee en ik heb wel dat ik ze nu lekker extra verwen vandaag heb ik een mooie assepoester verkleedjurk gekocht voor haar die krijgt ze vanavond en net een leuk potje met kleine narcissen erin dus maar zelf weet ze niet dat het misschien niet gebeurd dat ze een broertje of zusje krijgt we wachten het rustig af. ik hoop dat je gauw mag schrijven dat je zwanger bent en geniet ervan want 9 maanden lijken lang maar die zijn zo voorbij.

groetjes linda

Terug
Bovenaan