ik wil me graag melden bij de club *lachebekje*

hallo allemaal!

ik heb me pas ingeschreven hier op het forum, en ik zag dat er mama clubs waren.
dus hier zijn wij dan !

ikzelf mariska 32 jaar oud,getrouwd met mijn superkanjer rob (34),onze dochter melissa brianna (13), en onze peanut in mijn buik, die als alles goed gaat zo ongeveer 15 december ons gezin zal komen verrijken.

verder bestaat ons huishouden uit een hondebeest en 2 kattebeesten,al met al een vrolijke boel dus.

hoi redaro,

ja op dit moment wel,maar gister absoluut niet.
waarschijnlijk had ik gister een te lage bloedsuiker spiegel waardoor ik bijna onderuit ging op mijn werk,hevig zweten, duizelig, bijna flauwvallen, oren zaten opeens dicht,en dorst.
ik wilde even zitten en had zoiets van ach joh even zitten wat drinken en dan gaat het wel weerr maar werd zonder pardon naar huis gestuurd door me cheffin.
maar verder nog geen vreemde dingen gehad,de 12 weken echo was geweldig,en de nekplooimeting zat zelfs nog onder het landelijke meetgemiddelde,dus dat was helemaal mooi om te horen.

liefs mariska

ik vind het echt helemaal geweldig al die mama's die zo vlak na elkaar zo'n wondertje mogen verwachten!
eindelijk ook een plekje waar je je zorgen en blijdschap kunt delen,natuurlijk kan dat ook op een ander forum ,maar hier zit iedereen in de zelfde tijdzone en dat vind ik toch net even anders als zomaar andere zwangere mama's die bv in augustus zijn uitgerekend of in februari als jullie snappen wat ik bedoel.

veel liefs mariska

Terug
Bovenaan