Geheel onverwachts verwachten wij ons 4e spruit.. We wilde altijd 4 kids maar deze komt nu een jaar eerder dan de planning was.. We hebben al een kind van 6 jaar, van 2,5 jaar en de laatste is eind juni 1 jaar geworden.. Het gaat er allemaal om spannen omdat 17 mei 2014 een grote bruiloft gepland staat. En alles ligt al vast.. Dus spannende tijd gaat dat worden.. Desondanks is de baby wel gewenst voor ons. We hadden de wens voor een 4e en blijkbaar kon het 4e eigenwijsje geen jaar wachten.. Het word een drukke boel maar wel gezellig.. Overigs wilt mijn oudste zoon nog wel 3 zusjes en 2 broertjes erbij zoals hij zo vaak zegt.. Dus hij zal door het dolle zijn .. En hij is ook zo bezorgd dan.. Zoals bij zijn jongste broertje .. Mama ik doe wel de vaatwasser want jij heb baby in je buik .. Natuurlijk erg lief
maar ik wacht nog 3 maanden voor ik het tegen hem zeg anders weer iedereen het .. Want dan zegt die tegen iedereen mama heeft baby in haar buik
we hebben er weer zin in .. Om de wieg neer te zetten.. Voor het jongste lid van het gezin..