ik wil mijn eigen bed terug

hee meiden

sinds een paar weken komt karlijn elke nacht weer naar ons toe gelopen om vervolgens in ons bed te kruipen en daar te slapen
nu is het zelfs alweer zover dat zodra wij naar bed gaan mevruw alweer om komt
deurklink staat omhoog maar ze komt eraan en een slot op de deur doe ik niet
maar wil wel weer eens graag mijn eigen bed , man en privecy terug
als ik haar terug in bed leg staat ze er binnen 10 minuten weer of ze gaat overgeven zodat ik gezellig weer alles kan verschonen

iemand tips hoe ik mijn eigen bed terug kan krijgen???

liefs maurilla

pfff snap het, als ik terug denk aan de tijd dat daantje steeds naar ons toe kwam, vond het echt vermoeiend
Wij hebben op advies van cb hier, Daniel steeds zonder knuffels, kusjes en zonder boos doen met een kalme stem terug gelegd in bed, zodat hij geen aandacht kreeg hierdoor, en als hij dan in bed bleef, gingen wij na 5 minuutjes naar hem toe, om te zeggen dat hij grote jongen was en knap dat hij in bed bleef, maar verder geen knuffels en kusjes gegeven.
Na 5 minuutjes weer en weer.... tot hij sliep
Vond het echt vermoeiend, zijn zo zeker wel een nacht of 4 bezig geweest ieder uur.
Na die tijd werd het minder en nu kan hij zn bed niet uit omdat hij in het campingbedje ligt.

Liefs Marina

pfff snap het, als ik terug denk aan de tijd dat daantje steeds naar ons toe kwam, vond het echt vermoeiend
Wij hebben op advies van cb hier, Daniel steeds zonder knuffels, kusjes en zonder boos doen met een kalme stem terug gelegd in bed, zodat hij geen aandacht kreeg hierdoor, en als hij dan in bed bleef, gingen wij na 5 minuutjes naar hem toe, om te zeggen dat hij grote jongen was en knap dat hij in bed bleef, maar verder geen knuffels en kusjes gegeven.
Na 5 minuutjes weer en weer.... tot hij sliep
Vond het echt vermoeiend, zijn zo zeker wel een nacht of 4 bezig geweest ieder uur.
Na die tijd werd het minder en nu kan hij zn bed niet uit omdat hij in het campingbedje ligt.

Liefs Marina

Ja, onze oudste heeft dat ook een paar mnd gedaan maar die kwam dan rond 4-5uur in de nacht, dat stoorde ons niet zo
Maar dit zou ik ook niet willen, denk wat Marina zegt misschien een oplossing is, kost misschien een paar keer je nachtrust, maar ja!
Of een ketting op de deur, blijft hij toch open en zo'n goedkope schop je er in nood zo uit,,haha

Gr MJ

ketting op de deur doe ik niet
ik hou niet van opsluiten dan zou ik zelf ook in paniek raken en de kans dat ze dan bang gaat worden is erg groot

ga maar weer het teruglegplan proberen

mij stoort t ook niet als ze snachts komt maar wel als ze meteen om komt zodra wij naar ons bed gaan
we willen graag ook ff tijd samen zonder kindjes

liefs maurilla

Ja idd, dat zou ik ook niet fijn vinden, midden in de nacht heb ik niet zo'n last van, dat gaat ook vanzelf weer over, terugleggen is idd misschien het beste, gewoon duidelijk zeggen, nee jij slaapt in je eigen bedje!

Succes Gr MJ

Wij hebben dit ook gehad met de oudste... en bij de eerste was ik nog niet zo bedreven daarin, maar nu is het bed van papa en mama ook echt voor ons en NIET voor de kinderen.... niet omdat ik vind dat kinderen niet bij hun ouders mogen liggen, maar omdat IK zelf dan niet kan slapen. Dat gewoel en gedraai, ik vind het verschrikkelijk! Dus inderdaad even de tanden op elkaar, steeds terugleggen en dan gaat dit vanzelf weer over. Nu liggen de kinderen wel eens heel even bij ons in bed en ze zeggen dan zelf al dat ze weer terug willen.... gelukkig!

Het had bijna mijn verhaal kunnen zijn.... Nina sliep altijd van 19:00 tot 09:00 de volgende ochtend. En van de ene op de andere dag wilde ze gewoonweg niet meer in haar bed slapen.Als we haar naar bed brachten kotste ze inderdaad bed en vloerbedekking onder! Ik heb wat afgefoeterd zeg op die meid. Na 4 dagen vroeg ze pas of er een lampje aan mocht blijven... We denken dat ze een nachtmerrie heeft gehad en dat accossieerd met bed en slapen nu. Ik breng haar nu gewoon op tijd naar bed, net als vroeger en vraag dan of mama nog even op bed moet blijven zitten. Dan laten we een lampje op de overloop aan en de deur op een kier, en een muziekje aan. Na 5 minuten vraag ik aan d'r of mama dan even bij de computer mag zitten die op zolder staat, net buiten haar kamertje. Dat mag gelukkig altijd, hahhaha! En na 10 minuten ga ik heel zachtjes weg en dat vind ze eigenlijk prima. Kotsen heeft ze nu al een week niet meer gedaan gelukkig, want ik was de wasmachine en droger en kots uitspoelen echt even goed zat! En als ze 's nachts wakker word herhalen we alles weer. En de afgelopen nacht heeft ze geslapen in haar eigen bed van 20:00 tot 08:30. Uiteraard prijs ik 's morgens de hemel in en mag ze een my little pony sticker plakken op een stickervel, hahhaha! Dat vind ze zo leuk dat ze echt haar best wel doet om in haar eigen bed te slapen nu.
Maar het is zo slopend, die kinderen die in je bed willen! Wij passen er gewoon niet in met 3 kinderen, dus het is heel simpel hier: iedereen slaapt in zijn eigen bed! Als de oudste bij ons in bed ligt, hebben we de afspraak dat de eerste die wakker word om welke reden dan ook, hem teruglegt in zijn eigen bed. Sommige nachten hoeven we er maar 1 x uit voor Job, en als we heel erg pech hebben zoals vorige week dan moeten we er 4 x uit en slapen we maar 3 uur per nacht...

Liefs, marieke

Terug
Bovenaan