IK WIL MOOI WEER!!!!

Hoi allemaal,

Ik zit hier vanachter mijn PC naar een zeer druilerig uitzicht te kijken! Het is saai grijs en grauw weer. Af en toe zo ´n irritante motregen.
Wat zijn we dan alweer verwend de afgelopen weken.
Bas trekt steeds zelf zijn laarzen aan en gaat bij de achterdeur staan en roept: "UIT!"
Helaas is onze tuin één modderpoel, dus dat zit er vandaag niet in.
Ook Eva (die vakantie heeft) loopt een beetje te draaien en drentelen. Vanmorgen ging de hele bak met strijkkralen al over de vloer...... Dikke tranen, eerst van schrik en daarna omdat ik het grootste gedeelte opgeraapt heb, maar de rest is toch echt in de stofzuiger verdween!
We hebben net een film zitten kijken. Sneeuwwitje. Wat zijn Disneyfilms eigenlijk vaak nog eng voor kinderen. Bas kijkt niet mee, maar Eva zit er helemaal in. Af en toe kroop ze helemaal weg. Kleine held op sokken!

Genoeg geklaagd!
We gaan er gewoon nog wat van maken vandaag. Koekjes bakken misschien?
Of die berg was wegstrijken? Of toch maar even achter de naaimachine?

Groetjes, Karin

Hier is het (nu nog) droog! En ook Isabelle zit in de woonkamer op haar driewieler naar buiten te staren! Naar de zandbak haha. (de driewieler mag nog ff in de woonkamer omdat ze hem net voor haar verjaardag heeft gekregen!)
Gelukkig wordt het aan het eind van de week mooier weer! Wij hebben er ook al zin in!

Doei!
En die strijk moet je gewoon meteen opvouwen! Die kreukels gaan er vanzelf wel uit...haha...en voor je het weet zit het weer al in de was...  Koekjes bakken is veel leuker en beter voor de ontwikkeling van de kinderen...hihi!

Groetjes Babybelle

JAJA, HIER SCHIJNT DE ZON, na een hele ochtend druilerig weer! Maar ja, laat Eline nu op bed liggen......

Vanmiddag maar even naar buiten. Moeilijk he, om te verzinnen wat te doen? mijn oudste moest zijn muziekoefeningen nog doen (hij speelt trompet) dus dat hebben we vanmorgen gedaan, Eline heeft daarop meegedanst. Verder honderd keer nijntje boek gelezen, Winnie de Poeh puzzel gemaakt, vormenstoof gedaan.

Disney is af en toe best eng en gemeen. Lion King, Sneeuwwitje, Doornroosje, Assepoester, zitten vol met gemene dieren /   mensen.

Hoi hoi,

ja, t weer moet maar weer lekker beter worden hé?
Onze tuin is vandaag echt afgemaakt, maar Dylano kon zaterdag al naar buiten. Hij was niet buiten weg te slaan. Gister moest hij de hele dag binnen blijven... Heb wel ff gevloekt hoor: Nou kan da jong lekker naar buiten, zit het weer weer niet mee, grrrr!!

Gelukkig schijnt hier het zonnetje voorzichtig en ken Dylano na het avondeten lekker naar buiten. Papa is nou speelzand halen voor in de zandbak.

Liefs Deb.

JA WIJ OOK!!!!!!!!!!!!!!

Zo en meer hoef ik er neit over kwijt. moest vanochtend op de fiets en had gewoon een SJAAL OM!! Das toch nie normaal meer haha

X Saskia

Terug
Bovenaan