Ik wil niet opscheppen maar....

Hee dames,

Ik ben niet het typje dat vaak uitgebreid wil pronken met haar kids maar dit moet ik toch even kwijt hoor.

Onze Tim, 4,5 weken oud draait zelf van buik naar rug! Eerst dacht ik, het is toeval maar net deed ie het 3 keer achter elkaar!

Sven was niet zo snelle op motorisch gebied dus ik sta echt paf.

Wilde het effe met jullie delen hoor.....

Groetjes,
Maike

Nou nou, wat een opschepster ben jij zeg!!! ;-)

Je mag opscheppen hoor! Tis harstikke knap van je manneke dat hij dat nu al kan! Ik vond het al knap dat Sylvan het met zijn 3mnd kon, dies ook veel vlotter als zijn grote broer.

Dusse.. Lekker opscheppen hoor!!

Liefs Deb.

Toen ik alleen al je titel zag wist ik mijn antwoord al namelijk 'mijn kind kan dit allang" hahaha. Nu moet ik zeggen dat mijn oudste het ook een tijdje kan, maar Milan van 31/2 maand nog niet. hahaha

Maar het is heel knap!! en dat mag je best laten horen

Ongeloofelijk! Ik kan me niet voorstellen dat Charlotte dat nu al zou doen, terwijl die toch ook heel sterk is. Ik wist echt niet dat kindjes van een paar weken dat ook al kunnen!
Knap hoor! En tuurlijk mag je opscheppen!

Groetjes Babybelle

Jeetje wat knap!
Erik is 10,5 week maar ligt nog prinsheerlijk op zijn rug. Zijn grote zus deed dat ook voor ongeveer 6 maand dus verwacht hier nog niks!!!

Groetjes ALberdien

Wat super knap van jullie kleine ventje! Jij mag zeker opscheppen hoor als zo'n klein ventje dat al lukt!
Dat beloofd nog wat voor de toekomst! hihi!

liefs miranda

Terug
Bovenaan