Ik wil niet te vroeg juichen, maar tot nu toe slaapt Dylano goed uit.

Hai meiden,

Ik had jullie laatste verteld over dat Dylano sochtends altijd zo vroeg wakker is. Zo tussen 5.30 - 6.30.
6.30 kan ik nog wel mee leven, maar 5.30?? Echt niet hoor, dat sloopt een mens.
Nu houden we hem structureel wakker smiddags (tenzij dat hij het echt niet meer trekt, maar das nog nie voorgekomen), en het lijkt effect te hebben.
V/d wk was hij al een xtje om 8.40 wakker, en vandaag was het 8.00. Het vroegste was 7.30, maar dat vind ik ook een hele mooie tijd.
Deze mama geniet dus van het "uitslapen" Want ooohhh, wat kan 1,5uur of meer veel verschil uitmaken zeg!

Liefs Deb.

Hoi Debby,

Fijn dat je nu lekker wat meer slaap hebt! En een heel goed idee om hem overdag gewoon lekker op te houden. Hier wordt al een hele lange tijd geen middagslaapje meer gedaan. Isabelle sliep wel s ochtends tot een redelijke tijd, maar s avonds kwam ze zo laat in slaap omdat ze gewoon nog niet moe genoeg was. Vandaar dat we er ook mee gestopt zijn. We proberen het aan de eind van de middag wel wat rustig te houden door een dvdtje te kijken.

Groetjes Babybelle

Hoi!
fijn dat Dylano wat langer slaapt! Hier ook geen middagslaapje meer, heb het heel lang wel geprobeerd maar ALice wil echt niet meer slapen smiddags. Snachts sliep ze altijd wel goed dus wat dat betreft maakt het niet uit voor haar.
Groetjes Alberdien

Fijn dat het tot nu toe goed gaat! hopelijk blijft het goed.
Een kennis van mij, haar zoonj (2enhalf), hij werd om 3uur midden in de nacht wakker en wou spelen, pfff.
Nu doet ze hem s'middags niet meer naar bed en slaapt hij goed.

Gr Linda

Terug
Bovenaan