ik wil ook een baby !!!!

Altijd leuk om die berichtjes te zien ..... baby geboren. Iedereen van harte gefeliciteerd !!!!

Maar ik wil ook !!!!!
1 mei uitgeteld en nog niks.
De eerste was 40+2. Nu zit ik op 40+3 en geen teken dat het eraan zit te komen, puffffff

Wat is wachten tot vreselijk !!!!!

Haha erg he,, als je 1 mei in je hoofd steeds hebt gehad, en de datum gaat je voorbij...

zo hoop ik dat die van mij nog maar even blijft zitten er gaat van alles mis met het kamertje...
Die wat ik besteld had was nog steeds niet binnen... grrrrrrr...
Nu heb ik een andere uitgekozen en nu moet ik tot volgende weke wachten tot die geleverd kan worden...

Wel nu van die slapeloze nachten, om 7 uur savonds ben ik kapot en ga ik na bed,,en dan snachts lig ik alleen maar wakker...en 20x plassen haha..

helaas wachten hoe vreselijk dat ook is...
Hoop wel voor je dat ze snel komt....

groetjes

Ik heb ook wel dat gevoel. Was 2 mei uitgerekend en heb niet het idee dat die kleine er eerst voorlopig uit gaat komen. Ondanks dat ik mezelf altijd heb voorgehouden dat het gewoon 2 weken langer gaat duren wordt ik het toch nu ook wel beu...

s'Nachts idd tig keer naar de wc, alles gaat zeer doen, je weet niet meer hoe je moet liggen en alles staat allang klaar en je wil dat je kleine lekker in dat kamertje komt te liggen...

En dan ook nog continu de vraag: Is het er nog niet???

Succes met het wachten en hopelijk hebben wij die kleine ook snel in onze armen...

groetjes

IK OOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik was gisteren 3 mei uitgerekend en ik mag natuurlijk nog helemaal niet klagen... maar ik wil ook zo graag bevallen (ondanks de pijn!)... laat het maar komen dan hebben we het gehad en kunnen we onze kleine spruit eindelijk in onze armen houden.
Ik vind het zo spannend, je gaat vanalles denken: is het gezond, wordt het levend geboren, hoe ziet het eruit???

Soms vliegt het me ineens aan, straks gaat het niet goed?? dat probeer ik maar zoveel mogelijk voor me uit te schuiven want de kans is veel groter dat het gewoon goed gaat en het gezond is. de echo's zagen er allemaal prima uit dus de kans is klein, maar toch... nu ik weer voor die grote klus sta vind ik het weer een hele berg.

Hopelijk beginnen de weeën van ons nog vandaag!!

LAAT MAAR KOMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo,

Hier nog zo'n ongeduldige!!

7 mei uitgerekend.Nu 39.4 wk zwanger.Mijn beide dochters waren er allebei met 38.5.

Vrijdag naar verloskundige,even kijken of er iets te zien is,hoor.

Ben ook bang dat het niet goed gaat ofzo,voel me er niet zo lekker bij dat ze niet wil komen.
Ik weet dat het elke keer weer anders kan zijn,maar ik wil dr zien!!
Dan weet ik tenminste of ze helemaal in orde is.
En kan ik ook al die smsjes stopzetten met de vraag waar ze blijft.Alsof ik ze er uit kan schudden!!

Jullie ook allemaal succes met wachten dames!

ooozo herkenbaar al deze verhalen!

Ik was 3 Mei uitgerekend.. en zit nog steeds te wachten.. het is ook echt wachten want ik kan helemaal niks meer! ben het zo zat!

En allemaal mensen die bellen, is ie er al uit? nou nee dan had ik het toch wel verteld! ggrrrr..

Ben verder niet echt zenuwachtig.. weet eigenlijk niet goed wat te verwachten van de bevalling.. (eerste baby) hoop dat het goed gaat :)

En bevallen op Bevrijdingsdag.. is wel heel erg toepasselijk! haha! zo gaat het ook echt voelen voor mij! als een ware bevrijding! :)

ja mia, dat zou echt bevrijdingsdag zijn... ik zou het ook niet erg vinden... En als dan idd al die vragen, smsjes en telefoontjes ophouden met: is het er al???? dan ben ik helemaal gelukkig...
Kan er af en toe gewoon ook niet meer tegen, ze blijven de vraag stellen ook als ze je op straat tegen komen... dan denk ik, heb je nu echt iets aan je ogen!!! Succes en we hebben nog wel een paar uur op deze dag en dan zien ook wij bevrijdingsdag als bevrijdingsdag:)

Ikke wil ook!!!!
Net als jeanine 1 mei uitgerekend, wij doen een weddstrijd wie het eerst is :))

zondag word ik ingeleid. moet m 9 uur in het ziekenhuis zijn als ze er dan nog niet is.

Pffff

Terug
Bovenaan