Ik wil ook een maansteen!!!!!!!!!

Hallo allemaal,

Wat leuk zeg dit forum, Ik lees heir dingen waar ik nog nooit van gehoord had!
Ik heb net ook de uitleg van de man steen gelezen en nu wil ik er ook een kan iemand mij vertellen hoe ik er aan kan komen??????
Alvast bedankt he

groetjes natasjha

Hoi Hoi

Je kunt ze kopen bij de tuinen, daar kosten ze ongeveer 10 euro. Maar je kunt ze ook bestellen via internet www.edelstenen.jouwpagina.nl hier staan winkels en betekenissen van stenen op. Ik heb ze gekocht bij Alterpa in de winkel in Brunssum. Maar ze zijn ook online te koop. WWW.alterpa.nl. Daar kosten ze ongeveer 3 euro.

Suc6 Doortje

hoi hoi

De maansteen kun je kopen bij de tuinen maar je kunt ze ook bestellen via internet
maar dat adres ben ik kwijt.
misschien dat er nog iemand reageert die het wel weet.

liefs jessica

Hoi Natas,

Ik heb mijn maansteen bij kruidje roer me niet winkel gekocht voor 10 euro, maar je kan hem ook via internet bestellen moet je even kijken bij de berichtjes van Mariska1 en Doortje daar staat het bij, en ander kan je hem bij de Tuinen kopen is ook zo'n kruiden winkel.

Ik draag hem nu drie weken! 11 april is mijn nod dus wie weet!

Succes

groetjes Saskia30

Hoi,
Als je wilt, wil ik je de mijne wel toesturen. Ik heb hem maanden gedragen. Weet alleen niet of dat goed is, en hoe we dat zo 'anoniem'mogelijk kunnen doen, zonder dat je adres bekend wordt.
Ik heb de mijne toendertijd bij de tuinen gekocht.

Groeten Anne

Hoi Natas,

Ik  draag sinds 3 weken ook een maansteen. Ik heb hem via internet besteld. Ik geloof dat ik er incl. verzendkosten ongeveer € 8,95 voor betaald heb. Ik had hem binnen drie dagen in huis.
Ik had er hier op het forum over gelezen en toen dacht ik: "waarom ook niet?". Baadt het niet dan schaadt het niet.
Deze week las ik van alles over tarwekiemolie............lijkt me ook wel interessant. dus wie weet haal ik dat in de volgende ronde ook wel..............??

Groetjes,

SUUS

Terug
Bovenaan