ik wil ook even klagen...

poeh wat voel ik me belabberd zeg..
slaap slecht, ik lig soms 2x per nacht een uur wakker. ik ben te pas en onpas misselijk, ik ben een vat vol hormonen, zelfs als Beatrix een speech houd schiet ik vol. wat is dat nou??
Iedereen wil van alles van me en eigelijk ben ik alleen maar in mezelf gekeerd. Bluh.
nou ja, als vanbinnen alles goed gaat mag ik eigenlijk niet klagen he?!

gewoon lekker klagen hoor ;)
Daar is dit forum toch lekker voor. Klagen en blij nieuws vertellen ;)
Er is volgens mij een man geweest die al deze kwaaltjes voor ons verzonnen heeft en geen vrouw hahahaha.
Slaap gebrek heb ik ook maar dan door een kleine die niet wilt doorslapen. was vannacht van 4 tot 5.15 wakker. toen maar bij mij in bed gelegd en die was gelijk vertrokken hahahahahaha.

Oohhh LV28, ik herken jouw klachten heel erg goed! Ik ben ook zo in mezelf gekeerd. Mijn vriend wordt er sons helemaal gek van (logisch). Maar ik kan het niet opbrengen om gezellig te doen of me anders op te stellen. Lijkt alsof ik alle energie nodig heb voor mezelf en de kleine...

Ik heb dat ook wel hoor dat in mezelf gekeerde. Zo erg dat mijn vriend het soms vind lijken alsof ik het kindje niet wil. Maar ik moet ergens ook gewoon nog aan het idee wennen of zoiets. Het voelt soms nogal onwerkelijk.
Volgens mij is alles wat we hebben/voelen en voelen volledig normaal.. :p Lastig maar normaal

Terug
Bovenaan