ik wil ook graag weer hier komen schrijven

hoi hoi

sommige kennen mijn misschien nog en veel niet
heb hier ook een tijdje rongeghangen maar ben uit eindelijk
na 3 jaar zwanger geworden met hormonen

vorig jaar juli is onze zoon geboren

nu willen we graag voor nummer 2 gaan en hebben morgen dus een gesprek in het
ziekenhuis en we hopen dat we snel weer kunnen starten met spuiten

Ik heb ook pco en werd nooit ongi

nu na d ebevalling ben ik inmiddels al 3 x ongi geworden
erg onregelmatig maar toch
daarom wilen we nu gaan starten omdat we hier misschien profijt van hebben
en niet straks weer zooooo lang moeten wachten

hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik hier weer kom schrijven

groetjes moekje

p.s. als er bekenden zijn op dit forum die dit lezen willen die genen het dan prive niet vertellen THANKS

Hoi Moekje,

Wat super  dat jullie weer voor een 2de wondertje gaan. Wel weer spannend hoor.

Wij zijn nog even met volle teugen van Tessa aan het genieten.
Wanneer wij voor een 2de gaan weten we nog niet, wil nu nog eventjes niet aan bevallen denken, maar we hopen uiterraard dat ons nog een 2de wondertje gegund is over niet al te lange tijd.
Ik denk trouwens niet dat ik me dan weer hier aan zal melden. Ik heb hier echt een super gezellige, maar ozo moeilijke, spannende tijd gehad maar denk dat ik me hier niet meer zo thuis zal voelen. Voor een heleboel meiden hier is alles nog nieuw en maken alles voor de 1ste keer mee.

Verder alles goed met jou en Ryan? Lekker kereltje is het zeker?

Met Tessa  gaat alles PRIMA. Ze is alweer 7 mnd + 2 wkn, het gaat erg snel.

Ik wil je heel veel succes wensen en hopelijk ben je snel zwanger (en wie weet, nog spontaan ook).

groetjes Marielle en Tessa (18-10-07)

groetjes Marielle

haaaai kruimel

jouw ben ik ook zeer zeker neit vergeten

al weer 7 maanden geweest super joh wat gaat het  snel he

ja Ryan gaat nu super goed , gaat al weer richten het eerste jaar

we hopen gauw te kunnen starten , morgen gesprek, spannend

hoe is het verder met jou en de kleine??

doet ze het goed??

geniet ervan meid , hoop nog eens iets van je te lezen

groetjes liefs moekje

Hee Moekje,

Jij ook weer hier!!
Grappig zeg!
Ik lees nog zo af en toe hier mee ( het was een verslaving, die ben je niet zomaar kwijt... toch)
Het juliforum was tot voor kort ook nog heeeeeeeeeeeel rustig, dus daar was ik ook niet zo actief.

Gaaf dat je er weer voor gaat.
Ik hoop dat het je snel gegund mag zijn!
Ik duim voor je!!

Hier alles oke.
We tellen af... Nu bijna 35 wkn zwanger en alle puntjes op de i aan het zetten...

Groetjes,
mama Peet

hoi hoi

vandaag naar het ziekenhuis geweest en helaas

moet eerst weer opnieuw bloedprikken voor alle waardes

manlief moet opnieuw zaadonderzoek

en ik moet eerst weer AFVALLEN en wel 8 kilo weer zucht

maar goed toen is het met ook gelukt dus ik ga er weer flink tegenaan

zal niet makkelijk worden maar goed WE GAAN ERVOOR

Lekker aan het GENIETEN mama peet

de laatste loodjes geniet er nog ff van meid (vond het heeeeeerlijk)

ik wens je een hele fijne paar weekjes nog en een goede bevalling en een hele mooie kraamtijd

heel veel succes geluk en gezondheid toegewenst

groetjes liefs moekje

Hoi Moekje,

Wat ontzettend goed dat jullie voor een tweede kindje willen gaan. Zoals je misschien al wel hebt gelezen op het andere forum zitten wij nog heel erg in de denkfase. Ik hoop voor jullie dat de onderzoeken goed uitpakken en dat je snel wat afvalt zodat jullie er snel echt voor kunnen gaan. Nu ik dit van jou lees denk ik toch dat wij ook maar weer snel met de gynaecologen moeten gaan praten. Ik had niet verwacht dat het kon zijn dat je alle onderzoeken weer moest ondergaan. Nog even een vraag aan jou. Ben jij direct naar de gynaecoloog gegaan of moest je een verwijsbrief bij je huisarts halen. Ik sta normaal en ook aan het eind van de zwangerschap niet onder controle bij de gynaecoloog.

Groetjes
Inge

Liefste!

Wat lees ik nou??? Echt super dat je het nog een keertje aandurft! Tuurlijk hou ik mijn mond, dat weet je toch!
Ik hoop echt zo voor jullie dat het nu wel sneller zal gaan! Mijn duimen gaan overuren draaien!
We moeten echt snel weer een keer afspreken!

Xx liefs,
Nicole  

quote: Inge ten Cate reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-06-2008 09:19:09'));

Hoi Moekje,

Wat ontzettend goed dat jullie voor een tweede kindje willen gaan. Zoals je misschien al wel hebt gelezen op het andere forum zitten wij nog heel erg in de denkfase. Ik hoop voor jullie dat de onderzoeken goed uitpakken en dat je snel wat afvalt zodat jullie er snel echt voor kunnen gaan. Nu ik dit van jou lees denk ik toch dat wij ook maar weer snel met de gynaecologen moeten gaan praten. Ik had niet verwacht dat het kon zijn dat je alle onderzoeken weer moest ondergaan. Nog even een vraag aan jou. Ben jij direct naar de gynaecoloog gegaan of moest je een verwijsbrief bij je huisarts halen. Ik sta normaal en ook aan het eind van de zwangerschap niet onder controle bij de gynaecoloog.

Groetjes
Inge

haaaai,

ik was toevallig in het ziekenhuis voor controle voor Ryan
en ben gewoon naar de afdeling gyn. gelopen en aan de balie een afspraak gemaakt
ze vroeg is het voor een 2de kindje??
ik zei ja, nou een week later kon ik terecht
kreeg wel weer eerst een "intake" gesprek met gevolg afvallen duss
maar goed we gaan er voor . dus als je het wilt gewoon ziekenhuis bellen en een afspraak maken en zeggen dat je met de eerste ook in het ziekenhuis hebt gelopen
Als de bloeduitslagen goed zijn en de rest van de onderzoeken ook kun je gelijk weer starten dusss   (behalve als je moet afvallen dan )

nou veel succes he ik lees het wel he

liefs moekje

Terug
Bovenaan