ik wil ook zwanger worden

A

Anoniem

Guest
hallo ik ben een jonge getrouwde meid van 23 jaar.
wij willen ook hel graag een kindje en we zijn nu met de 5e ronde bezig zeg maar.
heeft er iemand tips voor me? ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is. ik heb een cyclus van 31 - 33 dagen. dat wisselt wel eens. de laatste 2 keer 33 dagen.
en wat word en hier met een NOD bedoeld?
en hoe werk een ovulatie test?

verder wens ik iedereen succes met zwanger worden, owja het klussen noemen wij kunstjes doen hahaha

Hoi!

Bedankt voor je reactie op mijn onderwerp HELP!! Ik wacht denk ik nog  even met naar de HA gaan. Zul je net zien dat ik ongesteld wordt.

Oh ja, NOD staat voor de dag dat je (niet) ongesteld moet worden.

Ervaring met ovulatietesten heb ik niet. Er zijn een heleboel meiden op dit forum die dat wel hebben.

Wij zijn nog niet zo lang bezig  maar het moet nog wel leuk blijven, ook voor mijn man. (Wij zijn dit jaar na ruim vier jaar samenwonen ook getrouwd.) Voorlopig "doen" we het maar op goed geluk. Wanneer is je NOD?

Neeltje.

mijn NOD is jaja ik weet nu wat het betekend!!   26 december tja 2e kerstdag ik hoop dat het een leuke dag word zonder rode duivels

Hi!

Jeetje, een lotgenoot! Of beter nog, een soortgenoot! Ik dacht dat ik de enige 23-jarige was  die op vroege leeftijd wilde beginnen! Nog 2 maanden wachten en dan gaan wij eindelijk ook beginnen. Ik verslind alles wat met zwanger zijn en worden te maken heeft. Echt geweldig zo'n forum!

x Rinia

hoi ,

nou rinia jij bent echt niet de enige hoor! Ik ben ook 23 en heb al een zoon van 16 maanden. Wij zijn nu net in de 1e ronde voor een tweede kindje. Was de eerste keer al raak in ronde 3 dus heb goeie hoop voor je!

groetjes,
mama2004

Hoi jonge aanstaande moeders,

Ook hier een jonge moeder hoor. Althans dat was de bedoeling. Ik ben getrouwd toen ik 23 was. Ik ben gelijk met de pil gestopt. We wilden heel graag een kindje. Helaas kreeg ik 2 keer een miskraam. Uiteindelijk ben ik wel weer zwanger geworden en ben ik op mijn 26e bevallen van een prachtige dochter. Die is inmiddels al weer 13,5 maand. Maar als het aan mij had gelegen was ik op mijn 22e ofzo al moeder geworden. Maar mijn mannetje wou nog niet. Ja, en je hebt er toch echt 2 voor nodig hè!

Geniet ervan. Als je jong moeder wordt, daar is helemaal niks mis mee, hoor! Je kunt lichamelijk alles veel beter aan. En is 23/24 nu echt zo jong? Hier in Nederland wel ja, maar ja de gemiddelde leeftijd, bij het krijgen van je eerste kind,  ligt hier ook rond de 30.

Nou, meiden, klus er maar op los, en wie weet treffen we elkaar binnenkort op het Zwanger zijn-forum.

Groetjes,

Ingrid, ronde 2, 2e kindje

hoi Wilma

ik heb een tipje voor de eisprong uit te rekenen: 14 dagen voor je eerste (aankomende) menstuatiedag is je eisprong normaliter.
Dus je hebt een cyclus van 33 dagen, dan is rond dag 19 jouw eisprong.

Ik heb (nog) geen ervaring met ovulatietesten maar ga er (als deze ronde weer niets wordt) aan beginnen omdat ik mijn eisprong niet voel en daarom twijfel of ik wel een eisprong heb.

Ik ben inmiddels wel aan foliumzuur begonnen. Kan nooit kwaad en veronderstel dat ik zwanger mocht zijn, dat is het kindje beschermt voor allerlei afwijkingen.

Nou, suc6 met je kunstjes uitoefenen, hi hi

liefs
disilva

Hi meiden!
Inderdaad hoop ik dat ik jullie ook binnenkort kan zien verschijnen op het zwangerschap-gedeelte! Ik vind het zo erg dat wachten. Ik weet dat ik jong ben maar ik wil natuurlijk ook dat mijn man er 100% achter staat. Ik heb net een jaarabonnement gekregen van h'm op "Kinderen". Lief he!
X Rinia

Terug
Bovenaan