ik wil ook!

A

Anoniem

Guest
hallo mijn naam nicole en ben 25 jaar wij zijn nu bijna 4 maanden aan het klussen! nu heb ik sinds mijn laatste ei erg gevoelige borsten!volgens mijn cyclus zou ik a.s. di weer ongi moeten worden!ik moet veel plassen soms wat misselijk . soms denk ik dat ik me dat allemaal verbeeld! maar moet je nu echt wachten met test te doen totdat je overtijd bent of kan dat eerder? wie kan wat tips geven? ik ben blij dat ik deze site gevonden heb!!!

wie wil niet,tuurlijk willen wij ook ben al 16 maanden bezig om zwanger te worden en vele meiden met mij er zijn er op op dit forum die al langer bezig zijn dan 16 maanden,tuurlijk ik hoop het voor je dat je zwanger bent.

Spannend he?
Ik had de zelfde symptomen. Veel plassen en soms licht misselijk. Ik heb vier dagen voor mijn Nod getest en bleek zwanger! (ronde 5) Ik heb een kruitvat test gebruikt en ze zijn relatief niet zo duur. Je kan wachten op je Nod, maar vanaf 10 dagen na de eisprong zou je wat moeten kunnen zien als het raak is. De testen van het kuitvat zijn erg goed en erg gevoelig.
Het is aan jou of je wilt wachten tot je NOD, (ik hield het niet meer uit met al die symptomen.) Succes en sterkte Daphne

Hoi,

Bij de eerste heb ik braaf gewacht tot een aantal dagen na m'n NOD.
Maar ik voelde me dan ook absoluut niet anders dan voor een menstruatie en m'n cyclus was nog niet helemaal regelmatig...

Als je voor je NOD gaat testen kan de uitslag van de test niet betrouwbaar zijn. Ikzelf heb 1,5 week na mijn NOD gewacht met testen en ik had dezelfde klachten. Wat mij tegenhield om eerder te testen??? Die belachelijk dure testen. Want al je voor je NOD gaat testen en die is negatief, doe je er na je NOD ook een etc. Je blijft aan de gang. Dus mijn avdies>>>> wachten tot na NOD. Succes!!!!!!!!!!!

Doe wat je gevoel je ingeeft!
Ik ben erg voor je eigen gevoel volgen en als je het gevoel hebt dat je wil testen moet je het gewoon doen. Het kan al vanaf 10 dagen na de eisprong dus waarom niet. Ik duim voor je
Liefs Joanna

Terug
Bovenaan