Ik wil ook !!

A

Anoniem

Guest

Gefeliciteerd voor alle dames die hun hummeltje al in de armen mogen houden!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel een klein beetje jaloers ben, iedere keer als ik op het forum kijk is er weer iemand bevallen!!

IK WIL OOK !!

Ik was gister (17-01) uitgerekent, en baby zit nog steeds veilig en warm bij mama!
Ik weet heel goed dat het net zo goed nog 1a2 weken kan duren, maar ik WIL zo graag!!

Pfffff, zijn er misschien nog meer dames die dit ook hebben??

Liefs Patty (40,1)

Hoi Patty,

Ja, ik weet wat je bedoeld. Op zich is het handig hoor, 9 maanden om alles te kopen wat je nodig hebt, de babykamer uit te ruimen en in te richten.. Best heel leuk. Maar het had van mij betreft best 'vandaag besteld, morgen in huis'   mogen zijn. lol!

Gelukkig is het voor jou nu (hoogstwaarschijnlijk) niet zo lang meer. Trouwens, niet dat ik het niet leuk vindt om zwanger te zijn hoor, maar ik ben zo nieuwsgierig naar onze kleine meid.

probeer er nog even van te genieten. Deze tijd is zo zeldzaam.
Ik snap dat je graag je kindje wilt zien en in je handen wilt houden. Maar het zwanger zijn is ook zoiets moois. Ik mis het nog weleens.
Hou nog even vol en geniet van elke dag die je langer zwanger mag zijn.

Daar ben ik het helemaal mee eens. Probeer echt nog even te genieten. Het is zo'n bijzondere tijd die je straks best nog zult gaan missen!
Ik ben nu 26 weken in verwachting van m'n tweede en misschien denk ik er tegen die tijd ook zo over hoor, maar ik weet bij mij dat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn en af en toe wil ik juist dat de tijd niet zo snel zou gaan.  
Ik ben onwijs benieuwd naar onze kleine spruit  maar ondanks  al m'n klachten probeer ik echt te genieten.  

Nog een fijne zwangerschap en goede bevalling  gewenst.
Groetjes Jo.

Ik sluit me er ook bij aan,het genieten van je kleintje in je buik is zooo bijzonder.....Momenteel ben ik bijna 29 weken zwanger van mijn eerste,en geniet er elke dag weer van.De schopjes die nu zijn veranderd in flinke schoppen en mijn dikke buik,heerlijk!!!Veel succes met de bevalling straks en voor je het weet heb je je hummeltje in je handen!

Hoi dames,

Hartstikke bedankt voor jullie leuke reacties!
Ik ben gister naar de VK geweest en ze heeft me gestript.
Donderdag (25-01) moet ik terug komen en dan gaat ze me opnieuw strippen, als de baby zich dan natuurlijk al niet aangekondigd heeft!!

Als dit ook niet helpt, zal ik met 42 weken ingeleid worden in het ziekenhuis.
Dit is mijn eerste zwangerschap, en wil heel graag thuis bevallen, dus hoop dat ons wondertje zich snel aanmeld!!

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Patty (40+3)

Terug
Bovenaan