Ik wil ook !!

Gefeliciteerd voor alle dames die hun hummeltje al in de armen mogen houden!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel een klein beetje jaloers ben, iedere keer als ik op het forum kijk is er weer iemand bevallen!!

IK WIL OOK !!

Ik was gister (17-01) uitgerekent, en baby zit nog steeds veilig en warm bij mama!
Ik weet heel goed dat het net zo goed nog 1a2 weken kan duren, maar ik WIL zo graag!!

Pfffff, zijn er misschien nog meer dames die dit ook hebben??

Liefs Patty (40+1)

Hoi Patty,

Wel grappig, ik was op 17 januari 2005 uitgerekend, en baalde ook als een stekker dat er maar niks gebeurde! Ben uiteindelijk bevallen op 26 januari!

Hoop voor je dat het snel mag gaan gebeuren, en alvast heel veel geluk  met je kindje.
Laat je het weten als je bevallen bent?

groetjes Jos78

hoi hoi
kan me voorstellen dat je het zwanger zijn poepie zat bent,en ik weet uit eigen ervaring dat je er echt depri van kan worden.maar je moet maar zo denken binnen nu en drie weken ben je mama.makkelijk gezegt dat weet ik .maar hou nog ff vol het is het zeker weten waard.
succes met de bevalling.
liefs sil

Hoi dames,

Hartstikke bedankt voor jullie leuke reacties!
Ik ben gister naar de VK geweest en ze heeft me gestript.
Donderdag (25-01) moet ik terug komen en dan gaat ze me opnieuw strippen, als de baby zich dan natuurlijk al niet aangekondigd heeft!!

Als dit ook niet helpt, zal ik met 42 weken ingeleid worden in het ziekenhuis.
Dit is mijn eerste zwangerschap, en wil heel graag thuis bevallen, dus hoop dat ons wondertje zich snel aanmeld!!

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Patty (40+3)

Ik ben op 27 september vorig jaar bevallen van een mooie dochter!!

Eindelijk denk je dan....

Nu ging ik gisteren sporten en na ons kwam er een groep met zwangere
vrouwen binnen....gek hoor maar als je dan die bolle buikjes ziet, tja
das toch wel weer leuk....ook al is het nog maar 17 weken geleden dat
mijn meissie geboren is!!!

Maar geniet er echt van want ik vind het nu al zo snel gaan!!!

Claudia en Maud

Terug
Bovenaan