Ik wil ook

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

ben vandaag 38 weken en zie dat de dames zo leuk bevallen zijn en elke keer als ik het lees dan zeg ik hardop IK WIL OOK, kan niet meer wachten en wil ook niet meer wachten, mijn dochter is 39+4 geboren en deze mag van mij lekker nu eruit komen ik wil hem ziennnnn .

hebben jullie dat ook Jaaaaa zeker.

Dikke kus Manal 38 weken

En ik wil ook!!!!
Mijn dochter is ook met 39,4 wk geboren en dat "eerder" beviel mij best goed. Ik moet nu oficieel nog 10 dagen dus beeb kom maar op!!! Ik ben er klaar voor!!!

Monique

IK WIL OOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn banner geeft zelfs geen wkn + dgn meer aan, dus......volgens mij

BEN IK ER KLAAR VOOR!!!!!!!!

Kruimel

Hoe herkenbaar!

IK WIL OOK!

Ik ben morgen 38 weken en ben er helemaal klaar voor. Ik heb constant harde buiken die steeds vervelender worden, maar dit zijn geen weeen.

We blijven (on)geduldig wachten.

Groetjes,
Sept16

IK WIL OOK!

Ben gisteren mijn uitgerekende datum voorbij gegaan en kan niet wachten totdat het zover is. Volgens mij zit de kleine nog heerlijk in mijn buik en is hij / zij voorlopig niet van plan te komen???
Dit wachten op de kleine is toch wel een aparte ervaring moet ik zeggen. Je gaat niet meer echt ver weg en thuis is ook al alles 10x op orde gebracht.

Nog even en dan mogen wij ook! Mooie bevalling allemaal.

groetjes Sylvia (40+1)

Ik wil ook, maar helaas zal ik nog best moeten wachten !!!

Hallo,

tja, ik ben ook al drie dagen over de datum!!! inmiddels lijkt het er op of de kleine meid helemaal niet meer gaat komen........ik was er zoooooo klaar voor.....en nu heb ik niks meer te doen....

ik ben het zat........pfff

groetjes
Kaat

Terug
Bovenaan