Ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!!!

hihi ben je zo ongeduldig?? Ik ben vandaag 35 weken precies, dus ik moet er nog 5! nu zeg ik nog steeds dat beeb nog wel langer mag blijven zitten, want een kleine week nadat ik uitgerekend ben, hebben we een bruiloft van vrienden waar ik wel graag naar toe wil.... maar ja.. is nog ff afwachten! 2 weken te vroeg mag van mij ook wel ;) dan kan ik er ook vast wel naar toe....

ik moet woensdag mijn laatste dienst werken!! dan begint mn verlof! het gaat officieel pas volgende week zaterdag in maar heb woensdag mn laatste slaapdienst al! heeeeeeeeerlijk! ben er nu echt wel aan toe om thuis ff uit te rusten! mn zus komt woensdag mn babyuitzet strijken... er is hier in huis na de verhuizing en met de verbouwing nog zoveel te doen dat ik nog zooooveel werk heb!! dus ik vind het wel lekker dat ze komt helpen! ergens voel ik me schuldig: ik moet het eigenlijk wel alleen kunnen... maar als ze het aanbiedt.. nou ja, waarom dan eigenlijk niet? ik heb zelf toch nog wel werk tot de bevalling... dus ik hoef zelf ook niet stil te zitten!

O ja ik wil ook!
Vandaag 37,5 week zwanger.
Eerste warme dag en ik ben 3,5 kg zwaarder dan vanochtend!
Leve het vochtvasthouden, iemand tips?
Heb echt een bollle kop, bah!
Voor mij mag hij komen, maar eerste zwangerschap was 40,5 week en tweede 41,5 week.
Dus zal er wel niet inzitten dat deze eerder komt.
Maar rustig afwachten en hier lekker klagen.
Gr Anita

ja, ja, ik wil ook! 37wk2dg zwanger.
En als we toch aan het klagen zijn ....
Ben net ziek geweest en heb ontzettende last van hoesten. Kan er niet van slapen. Ben ook nog eens door mn rug gegaan. Vreselijk als je dan moet hoesten, trekt de pijn zo door je rug heen. Helaas ook geen stem meer ... maar voor de rest gaat het wel goed hoor. Door het hoesten kan ik helaas ook mn plas niet altijd ophouden, heel erg maar heb maar alvast het pak Tena Lady gebruikt wat ik alvast voor na de bevalling had gekocht. Het zal vandaag weer een warme dag worden .. pff, helaas geen tips voor al het vocht, ja, benen in de lucht en af en toe laten masseren, sterkte!

@ Elsemier, knap dat je nog tot het einde slaapdiensten hebt kunnen draaien. Ik weet natuurlijk niet precies wat je doet maar ik ben met 3 maanden zwangerschap gestopt. Op naar je laatste werkdag. Vergeet niet ook te genieten van je zwangerschap, lekker iedereen laten helpen!

Meiden, succes!

Groetjes!

Ik ben het ook helemaal zat.
Ben al week niet lekker op en af gaat het keelpijn verkouden. en grieperig gevoel maar niet hele tijd. Houd ook vocht vast mijn handen onderbenen en voeten doen er pijn van. Loop steeds moeilijker en lig gewoon niet meer lekker maakt niet uit welke houding   ik lig.
Voel mij nu zo een klager en zeur.
En ben morgen 37 weken.
Morgen controle bij de gynecaloog.

Groetjes jenny

Ik hou het nog wel even vol ben nu 35 weken heen, dit is me laatste werkweek dus kijk ik eerst nog uit naar mijn verlof.
Mij lijkt het wel mooi als ik 2 weken met verlof ben en dat de baby dan komt dus met zo`n 38 weken hahahaha!!!!!

Sterkte nog groetjes

Hahahaha, als je al deze verhalen leest...echte vrouwen zijn we.
Lekker ongeduldig allemaal. Ik ben vandaag 35 weken en ik kan ook niet meer wachten.... De kinderwagen staat al zo lang op zijn plek te wachten dat ik nu echt wil gan wandelen met baby erin natuurlijk! Bij ons in de straatis de 3e baby geboren. Een hele babyboom dus... ik weet dat ik nog even geduld moet hebben....
Is moeilijk voor een vrouw volgens mij... hihihi

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan