Ik wil ook!

Vandaag 40+4 en nog lang geen teken van een naderende bevalling. De vk is gisteren geweest. Had een vingertopje ontsluiting, dus net niet genoeg om te strippen. Balen. Maandag komt ze weer. Zit inmiddels 5 weken binnen en begin het nu wel zat te raken.

Bij onze jongste hadden we een afspraak gemaakt om in te leiden omdat ik inmiddels 10 dagen overtijd was. 's Middags kwam de vk nog even langs en de kleine was ineens ingedaald en de vk kon goed strippen. De volgende middag is onze kleine meid toch nog thuis geboren.

Zul je zien dat het deze keer ook zo gaat lopen.

Nou ja, van 't weekend zal het in ieder geval nog niet geboren worden.
 
Hier nog iemand die wel wil bevallen ;-) Ik ben vandaag uitgerekend en heb nog steeds het gevoel dat het niet al te lang meer gaat duren. Straks weer acupunctuur, misschien dat dat iets oplevert... Bij de oudste 2 had ik trouwens ook dat ik net voordat ik naar de gynaecoloog moest voor een extra check beviel. Alsof ik toen pas rust kreeg omdat ik een uiterste datum had oid.
Ik hoop dat we snel allebei in het "bevallen" lijstje staan! Succes met de laatste loodjes!
 
Jaaa!! Hier nog iemand die ook heel erg graag wil!! Ben vandaag 41 wkn en alweer bij de vk geweest.. Voor de tweede x gestript, maar er was nog niet veel vooruitgang bij de vorige x. Dus ga er ook van uit dat ik dit weekend niet ga bevallen en maandag naar de gyn moet... Helaas!! Dus nog steeds afwachten..
Hoop ook dat we snel op t lijstje bevallen komen te staan!
Heel veel succes en ik hou t in de gaten ;-)
 
Ik ben 39, weet dat de kans klein is dat t nu snel gaat gebeuren, maar WILLEN doe ik het zeker.....

Alhoewel ik op moment nix te klagen heb, heb alle tijd, gelegenheid om te rusten of anders tijd voor me zelf, leuke dingen te nemen, maar toch, wil toch wel graag mn buik leeg hebben zal k maar zeggen...

Groetjes allemaal en zet m op, echt lang kan t nu niet meer duren...

Gerrie
 
Vanmiddag acupunctuur gehad en geen afspraak meer voor volgende week gemaakt. Dat was volgens de acupuncturiste niet nodig ;-) Geen idee waar ze het op baseerde, maar het gaf mij iig een goed gevoel. Heb af en toe lichte buikpijn, ik hoop echt dat dat iets te betekenen heeft en dat de acupunctuur dus effect heeft. O ja, ze vond me er wel enigszins uitgeput uitzien (kan kloppen na een week lang nog maar ongeveer 4 / 5 uur per nacht te hebben geslapen), dus ik heb allerlei Chinese kruiden voorgeschreven gekregen. Die zouden voor extra energie nu, maar ook na de bevalling en tijdens de borstvoedingsperiode moeten zorgen. Ik ben benieuwd...
 
Hier 38 + 2 en wil ook zoooooo graag.
Is de kleine er vlg week woensdag nog niet dan gaan we het over inleiden hebben omdat ie toch wel een beetje groot lijkt te zijn. We wachten af..... Weet dak nog lang niet op de 40 weken zit :)
 
@mamavanbijna3: Je wacht toch wel netjes op je beurt hè???!!! IK ben eerst, hihihihihi

Nee geintje, laat maar komen, jij hebt je rust nu zeker wel nodig!! Wünsch dir wass!!!

LG Gerrie ;)
 
Terug
Bovenaan