Ik lees nu de een na de andere berichtjes dat iedereen weer zwanger wordt, zo leuk!
Ik loop er zelfs ook al een tijdje mee, alleen mijn partner wil het op het moment nog niet echt.
Ik zou het leuk vinden als ze een beetje op elkaar aansluiten.
Nu is ze inmiddels 1 en dan betekend (mocht het meteen raak zijn ze alweer bijna 2 is)
Maar als het aan mijn partner ligt dan duurt het nog wel even.
Van de ene kant denk ik vaak ook, ik vind het zo ook wel ff prima, ze eist nog zoveel aandacht en we genieten er ook enorm van dat ik haast bang ben dat het in het niets zou vallen.
Dat het de "sprongetjes" ook allemaal sneller voorbij gaan...
En dan financieel dat is ook een rol.
Het kost nu al allemaal een hoop, hoe moet dat met een tweede...
En kan ik dat wel aan 2?
Van een vriendin van mij hoor ik soms verhalen (zij heeft er 2) en dan denk ik...pfff...laat maar!
Zo een dubbel gevoel?!
Maar ja waar maak ik me nu druk om denk ik dan want je moet immers met zijn 2en zijn...
Ik loop er zelfs ook al een tijdje mee, alleen mijn partner wil het op het moment nog niet echt.
Ik zou het leuk vinden als ze een beetje op elkaar aansluiten.
Nu is ze inmiddels 1 en dan betekend (mocht het meteen raak zijn ze alweer bijna 2 is)
Maar als het aan mijn partner ligt dan duurt het nog wel even.
Van de ene kant denk ik vaak ook, ik vind het zo ook wel ff prima, ze eist nog zoveel aandacht en we genieten er ook enorm van dat ik haast bang ben dat het in het niets zou vallen.
Dat het de "sprongetjes" ook allemaal sneller voorbij gaan...
En dan financieel dat is ook een rol.
Het kost nu al allemaal een hoop, hoe moet dat met een tweede...
En kan ik dat wel aan 2?
Van een vriendin van mij hoor ik soms verhalen (zij heeft er 2) en dan denk ik...pfff...laat maar!
Zo een dubbel gevoel?!
Maar ja waar maak ik me nu druk om denk ik dan want je moet immers met zijn 2en zijn...