Ik wil ook

Gisteren op mijn uitgerekende datum is mijn zus bevallen van een prachtige dochter! Heerlijk voor haar ze liep al overtijd, alleen toch stiekem ook een beetje jaloers dat ik nog rond loop.
Ik heb de kleine meid gelukkig nog wel kunnen bekijken dat vind ik dan wel weer fijn maar toch, IK WIL OOK!
Nou moet ik woensdag naar de vk, wil aan de ene kant vragen of ze me wil strippen maar degene die op onze zoon past als het zover is moet met haar zoon naar het ziekenhuis woensdag en volgens mij ook donderdag dus weet niet of het zo handig is. Zit dus lekker in dubio.
Kan natuurlijk ook vragen om een afspraak voor vrijdag om dan te laten strippen, is ook makkelijk als het aanslaat dat de kleine in het weekend geboren wordt. Maar goed dan is het nog de vraag natuurlijk of ik gestript kan worden en of de vk het wil doen.

Ach ja ik houd jullie wel op de hoogte.
x

Ik ben ook wel een beetje jaloers op alle dames die al bevallen zijn hoor:) En ik ben nu 38+3 nog maar.. Ben gewoon heel erg nieuwschierig naar mn kleintje, en het wachten duurt zo lang haha.. Nou ik hoop dat t een beetje vlotten gaat bij jou, en dat jij ook snel je kleintje in je armen mag hebben!

Terug
Bovenaan