Ik wil preventief mijn excusses aanbieden!!!

Zoals de titel zegt wil ik nu alvast prevenief mijn excuses aanbieden want ik vind het heel moeilijk te reageren op veel toppics en doe ook veel niet, terwijl ik graag zou willen doen. Maar dan altijd de opmerking in het ziekenhuis!!!!En de doktoren dit of dat!!!!

Maar ook het feit kdv of gastouder, ik voel met jullie mee, ik weet nog duidelijk hoe het toen voelde om haar achter te laten, maar weet nu niet beter, en wil dus juist niet gemakkelijk overkomen, maar ik weet onderhand niet beter en ik heb geen keuze gehad, ik moest, en ja je gaat je grenzen verleggen.

Soms kan ik heel hard overkomen, terwijl ik het niet zo bedoel, Sorry hiervoor.

Maar Rebecca is vandaag 17 weken en we hebben er 2 weken echt thuis van kunnen genieten. En al die andere tijd is ze kind van de verpleeging geweest, we mogen nu eindelijk onze grenzen stellen, en dat is ruim 15 weken anders geweest. Altijd moeten achterlaten, in hun zorg, hun moeten vragen of bijroepen ze is wakker, mogen we haar op schoot????? Mogen wij fles geven, Zelfs zo erg mogen we haar een schone luier geven!!!!
Of haar broekje zit verkeerd om, mag ff die meter los dan kan ze goed aangekleed worden. Of de opmerking he dat broekje zat niet bij dat shirtje, nee we hebben gewisseld, leek ons leuker staan, ja daarvoor pak ik niet alles bij elkaar in.
want on uiteindelijk een roze broek en een rood truitje over te houden nou geen combi.

Maar ik weet als geen ander het gevoel over wel genoeg of te weinig binnenkrijgen, haar sonde werd er na 2 goede flessen gelij eruit gehaald, nou sorry zat niet in de weg laat iig ff weekje zitten uit voorzorg, week later sprake van terug plaatsing en dat vnl omdat ze niet genoeg aankwam, wel alles opdronkt en volgende week groeispurt en niet alles opdrinken, en problemen met aircontrol daar, je was de laatsten warme dagen beter af buiten duurt 2 dagen voordat climatecontrole zich inkicked, dus morgen als temp en zon daal;t ijskoud op afdeling, is ons al op gewaarschuwd!!! Nou sorry maar mevrouw had uitslag van de warmte en zodra we dunnere kleding aantrokken weg.

FF terug komend op Rebecca, ze geven de infacol op op gezette tijden ik zeggen NEE!!!!!!! Dat niet net voor voeding, krijg ik klacchten van de week dat ze weer last had van darmkrampjes, ja ik zeggen infacol geven net voor de fles, ja die heb ik gegeven om 15.00, en ik vragen hoelaat fles ja fles om 18.00 ja dan heeft het geen effect. Dus weer ff alle prioriteiten gesteld!!!

Maak ik wil nogmaals zeggen dat het mij spijt als ik soms hard of weer een opmerking bij ons in het ziekenhuis doen ze dit of dat als opmerking geef, want ja sorry, je verlegd je grenzen na verloop van tijd, want ziekenhuis in de buurt noemen wij al als bijna thuis!!!!!!
En ja de 1e keer je kleintje achterlaten ja het gevoel ken ik, maar daarna, ja ach het zij zo, ja sorry ik weet niet beter (bij mij vanaf dag 1), en zou dolgraag met jullie willen ruilen, maar snap dondersgoed dat niemand dat andersom zou willen doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Want als ik die optie zou hebben zou ik het ook niet doen!!!!!!!

Ik hoop ook dat jullie zien dat de verpleging ook niet alles is, ze hebben Rebecca overprikkeld,teveel wakker gehouden teveel aandacht, en zodoende bijna terug op zonde voeding, gelukkig dat ik wel elke keer op soms ong 5ml alles erin kreeg, met overtuiging!!!!!!

Ik wil niet anders overkomen ondanks dat we het wel zijn, ik wil trouw blijven aan deze club, en wil op deze manier ook alle mama's die ik heel misschien tegen het verkeerde been hebt geschokt en evt zal schoppen mijn excusses aanbieden.

En ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik soms met sommige dingen niet zal reageren of misschien een jalourse indruk kan maken, want mis het gigantisch.

Meid, ik begrijp het volkomen hoor!!!! En ik vind dat je je nergens voor hoeft te verontschuldigen. Wij weten allemaal hoe de situatie met rebecca is gegaan en hoe die nu is. Jij hebt in heel veel dingen indd geen keuze in gehad.
Blijf vooral lekker reageren in de topics die je wilt/kunt, want ik weet zeker dat het door iedereen niet als vervelend wordt opgevat hoor.

Liefs marielle

Sluit me volledig bij Marielle aan! Vind het zowiezo al heel knap dat je, ondanks alle drukte rondom Rebecca, toch nog tijd vind om even op het forum te komen!

Liefs, Nicole

Pauline,

Ik denk dat we hier allemaal heel goed begrijpen dat je de hele dag door tegen hele hele dikke muren oploopt. En jij het liefst haar wel 2 dagen naar de opvang wilt brengen (fluitend, zonder centje pijn) ipv iedere dag weer achter te laten in het ziekenhuis.
En dat je doordat je daardoor al op je tenen loopt zo nu en dan misschien hard over komt (mij nog niet opgevallen, maar ben ook niet snel op m'n teentjes getrapt) nou dat is dan zo hoor! Begrijpen we allemaal. En nee niemand van ons zou graag in jou schoenen staan. Ik was na een week couveuse afdeling al helemaal kapot, en jullie doen dit nu al maanden.
Ik zeg alleen maar: petje af, dat je uberhaupt nog tijd hebt, en zin hebt om te reageren. Maar blijf het doen! Want als Rebecca weer thuis is, en alles gaat goed. Dan komt die meeting er he. Maar niet eerder dan dat Rebecca ook thuis is!

Liefs,
Margreet

Hee Meid!

Maak je niet druk. Ik vind je toon van reageren wel wat. Ik proef en voel de frustratie en ergernis er altijd helemaal in. Wees gewoon jezelf, dat is helemaal goed. En reageer juist op de dingen en vertel hoe het in het zhs gaat, want dat wil iedereen ook graag weten. Het is gewoon een kl*te situatie waar jullie inzitten en dat doet pijn aan je moederhart.

Veel succes en een dikke knuffel!

Meid, echt, waar maak je je druk om :)! Sowieso was het mij nog niet opgevallen en daarnaast, we weten toch allemaal hoe bij jou de zaken er voor staan bij jou?

Knuffel!

Hey hey,

Ik lees al vanaf dat ik zwanger was met jullie mee, ook eigenlijk nooit gereageerd, vanaf dat Elize is geboren wel.
Ik begrijp je reactie volkomen, want waar zeur ik eigenlijk over als ik het vergelijk met wat jullie allemaal door moeten maken!
Blijf gewoon reageren op dingen zou ik zeggen!
En ik wens jullie heel veel sterkte met alles!

Ik snap het wel hoor, wat je hebt meegemaakt (en nog steeds meemaakt) is niet niks. Ik zou ook zeker niet willen ruilen. En ik snap ook best dat het frustrerend is. Ik vind ook niet dat je opmerkingen hard zijn, maar vind wel dat ieders "problemen" ertoe doen en dat iedereen op begrip mag rekenen.

Terug
Bovenaan