ik wil slapen.....................

A

Anoniem

Guest
Tess slaapt al twee nachten erg slecht. Ze wordt echt schreeuwend wakker met als gevolg dat Nick ook wakker wordt en moeilijk weer gaat slapen.
Dit heeft als gevolg dat we op dit moment twee oververmoeide kinderen hebben en twee oververmoeide ouders.
Nick is echt strontvervelend van het slaapgebrek en mijn geduld is ver te zoeken.
Hopelijk kunnen we vanacht allemaal wat meer slapen.

Oeps eigenlijk hoort dit bij het klaagtopic maar ik ben het weer even kwijt.
Groetjes sandra

Hoe oud is Tess, misschien heeft ze last van enge dromen. Heeft ze er alleen 's nachts last van?

tess is 10,5 maanden en slaapt normaal gesproken prima, er is dan ook zeker iets aan de hand als ze huilt. Ik denk dat er weer tandjes aankomen en ik hoop voor haar en voor ons dat ze er snel door zijn hahaha

Groetjes sandra

Tandjes zou zeker kunnen, de bovenste zijn volgens mij best vervelend. Mijn dochter heeft ook idd een paar keer rot geslapen daardoor. Op deze leeftijd gaan ze ookecht dromen, ze verwerken dan de dag in hun slaap(lijkt me best vermoeiend, de hele dag nog eens verwerken, poeh)

Nu weet je weer hoe vermoeiend het kan zijn om haast niet te slapen 's nachts, he?

sterkte ermee

Ik weet niet hoe zelfstandig Nick is, maar is het een mogelijkheid dat je even met een middagdutje van Tess meedoet. Als je dan bijvoorbeeld iets lekkers voor nick klaarzet (als je lief gaat spelen ....)
Sterkte ermee!
Liefs Nelleke

Nick zou het wel kunnen maar zodra hij door heeft dat ik op bed ga liggen dan komt hij lekker donderjagen. En ik moet straks ook werken dus het komt er niet van.
Maar lief dat je met me meedenkt.

Groetjes sandra

Schiet niet op.... is ook de wildste bedfantasie van de vrouw he: meer slaap! Succes nog even hoop dat zij en jullie snel weer de nachten doorslapen.

Terug
Bovenaan