Ik wil slapen!

Jens was er weer om 04.50 vandaag. Hij is dan ubervrolijk en wil SPELUUUUUHHH! Pyjamapapjes, goed moe maken enz enz enz. 'T helpt allemaal niks. Inmiddels schieten de rimpels per dag in ons gezicht en vermoed ik dat ik ook al wel grijze haren krijg.

Leuk toch he die kids van ons...... (ok ze zijn nog steeds geweldig maar een goede nacht slapen is toch wel iets wat ik graag uit de zak van Sinterklaas wil krijgen...)

lfs ing

Hoi Inge,

Helaas kon/kan ik met je meepraten hierover. Dylano heeft ook die tijd gehad dat hij zooooo vroeg wakker was. Tja..daar zit je dan, midden in de nacht, "lekker" beneden :-S
Tis jammer dat we niet dicht bij elkaar wonen, anders had ik wel ff op willen passen op je manneke en evt je dochtertje! Zodat jullie ff bij konden tanken. Want je nachrust is heeeeel belangrijk!
Ken je Jens niet voor 1 nachtje ergens naartoe brengen, zodat jullie ff een nachtje door kunnen slapen?

Nou, succes ermee! En anders ga je strax toch ff terug naar bed, als je man/vriend eruit is?

Liefs Deb.

Hoi Ing,

Hier zijn we helemaal in de gloria na de 2e nacht volledige slaap!
Gijs heeft overdag nu al een stuk minder geslapen, en dat werkt goed. Ik haal hem gewoon iets eerder zijn bedje uit. Dus ipv 2 x 1,5 tot 2 uur, slaapt hij 2 x 1,25.
Misschien dat dat een idee is? Of wat later proberen naar bed te doen?

groetjes Maris

Jeetje wat vroeg Ing!!!
Pfff, kan me voorstellen dat het je begint op te breken, Tja waarschijnlijk doe je er alles aan aan.
Hij is gewoon klaar wakker?
Ik weet nog van Jesse dat hij een periode heeft gehad toen hij een maand of 9 was, dat hij om 5 uur wakker was, pfff.

Misschien wat later naar bed, minder overdag laten slapen, ivp een pyama papje een papfles?
Het vervelende is dat het ritme door broken moet worden, waarschijnlijk slaapt hij dan wel langer,

Succes Linda

Helaas is het geen periode. Het is al 10 maanden raak dus eigenlijk heel zijn leven hihihi. Sterker nog...voorheen kwam hij rond 03.00 uur en nu dus vaak om 05.00 uur dus we boeken vooruitgang!!
Wat mijn probleem is dat als ik eenmaal wakker ben ik niet meer kan slapen. Manlief zegt regelmatig dat ik mag blijven liggen in het weekend maar ik kom dan gewoon niet meer in slaap ondanks dat ik doodop ben. Erg irritant hoor! Tijdens de eerste weken dat we in de nachten om de 3 uur aan het voeden waren sliep ik overdag ook niet. Ik ben wat dat betreft al blij dat we niet meer in die eerste maanden zitten hoor...

gr.Ing

Terug
Bovenaan