ik wil stoppen met borstvoeding kan iemand me helpen

hallo,

ik ehb een vraagje mijn zoontje is nu 5 weken en geef borstvoeding ,ging allemaal heel goed maar nu ga ik binnekort weer werken en wil niet steeds kolven en heb hierbij ook last van tepelkloven dus nu wil ik zsm stoppen met borstvoeding hoe doe ik dat...?
als jullie me kunnen helpen graag op partygirlz85@hotmail.com
bedankt alvast
 
Ik ben met 10 weken gestopt met bv geven volgens mij had ik te weinig en mijn dochter was het na twee tot drie minuten wel zat.Ik ben in anderhalve week gestopt, tussendoor wel afgekolfd maar niet te vaak ivm het weer meer produceren vanmelk, dit ging prima, en nergens geen last van gehad, maar je moet wel oppassen voor een borstontsteking. ik had ook weinig last van stuwingen. Veel succes.
Groetjes Patricia
 
Toen mij dochter tien weken was, ben ik gestopt. Elke paar dagen een voeding laten vervallen. Je begint met de late middagvoeding te laten vervallen (dit schijnt het makkelijks te gaan). In het begin zal je last van stuwing krijgen, maar na een paar dagen is dat over. Dan kan je de tweede voeding laten vervallen. Dat is de tweede voeding van de dag. Je moet de voedingen om en om laten vervallen, niet twee voedingen achter elkaar. Dan zit er nl een te lange tijd tussen en krijg je erge stuwing en kans op borstontsteking. Er zijn schema's voor, die je kunnen helpen (LLL Borstvoedingsorganisatie). Ik heb er in totaal drie weken over gedaan.
 
hallo
ik ben na 6 weken gestopt met bv geven toen ik voor de tweede keer een borstonteking heb gehad en voor de derde keer sinds de geboorte van dnai een antibiotica kuur heb gehad mijn huisarts heeft mij toen pilletjes gegeven die heten parlodel en zorgen er voor dat de voeding stopt en je geen last hebt van stuwing
misschien zo je dit aan je huisarts kunne vragen
 
Terug
Bovenaan