<p>Algelopen december ben ik gaan samen wonen met mijn vriend. Fijn een echt gezin dacht ik.. mijn zoon was in Augustus 2020 geboren, maar mijn vriend werkte niet. Hij zou huisvader worden. Maar sinds dat we i dit mooie huis wonen is niks van z'n woorden waarheid.</p><p> </p><p>We zijn nu 9 maanden verder en we hebben zoveel ruzie gehad. Hij was of is zwaar verslaafd aan drank. Elke keer was er weer wat dat hij niet het huishouden kon doen of boodschappen. Alles was voor hem te vermoeiend of gewoonweg geen zin. Nogsteeds doet hij bijna niks en als het weekend is zit hij heel de dag in de studio.</p><p>Ik werk fulltime, maar ik moet ook het huishouden doen snachts mijn zoon verzorgen(begrijp me niet verkeerd hoor, ik hou van mijn zoon en verzorg hem graag!).</p><p>Sinds een maand weten we dat ik in verwachting ben van de tweede.. afgelopen vrijdag heb ik zijn of haar hartje voor het eerst gehoord. Maar nu hebben we zoveel ruzie gehad en zegt hij dat ik het moet laten weg halen. Ik ben nu 12 weken zwanger. </p><p>Maar ik blijf maar denken als hij echt van me houdt zou hij dat toch niet zeggen. Hij is zo respectloos naar mij toe. Dat ik nu niet meer met hem wil samen zijn. </p><p>Morgen zegt hij vast sorry en bla bla. Maar deze ruzies wil en kan ik niet. </p><p>Ik ben al voor en poosje zwaar ongelukkig. Ik weet dat ik voor mezelf en mijn zoon moet kiezen. </p><p>Hoe kom ik uit deze ongezonde situatie?</p><p> </p>