<p>Lieve mama's, </p><p>Ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen, maar wilde het wel even van mijn hart af..en vroeg me af of jullie misschien tips&adviezen voor me hebben. Of dat meer mama's zo in hetzelfde schuitje zitten,</p><p>Ik heb een dochter van 2.5 jaar, en een zoontje van net 1, ik ben fulltime mama, maar heel eerlijk het klinkt een beetje gemeen maar ik vind er niet veel aan. Ik ben nu thuis sinds mijn zoontje geboren is. (Heb mijn baantje toen verloren) Maar ik vind het fulltime mama zijn best zwaar. Soms voel ik me best alleen, heb niks aan mijn man te melden als hij thuis komt van het werk , mijn dochter kan moeilijk alleen spelen dus claimt ontzettend veel en wil ( heel lief bedoelt ) overal mee mee helpen en mijn zoontje hetzelfde hij wil de hele tijd vermaakt worden en dit vind ik niet erg, alleen heb ik geen seconde eigen tijd op een dag. ( ja als ze savonds in bedje liggen haha). Ik hou heel veel van mijn kindjes, en geniet ook ontzettend van ze, alleen denk dat de conclusie is dat ik me soms heel alleen voel, en het af en toe een beetje eentonig vind, vanaf oktober kan mijn mannetje en dochter bij een gastouder terecht en dan wil ik ook weer heel graag een dag of 2 , 3 gaan werken zodat ik wat meer ben dan alleen " mama". </p><p>Dank jullie wel voor het lezen en eventuele tips of ervaringen </p>