ik wil weer hier mee schrijven

hoi meiden

en aantal jaar geleden heb ik hier ook geschreven
ik heb pco en heb puregon en pregnyl gespoten
na 3 jaar zwanger geraakt en trotse mama geworden van een zoontje Ryan nu 2jaar.
afgelopen juni gebeurde een wonder ik raakte spontaan zwanger helaas met 6 weken kreeg ik een miskraam.
we zijn toen gelijk weer de mmm in gegaan helaas zonder resultaat van enige goede eigroei
mijn baarmoederslijmm kwam ook niet goed af dus werd er een SIS(water)echo gemaakt om te kijken of er een vleesboom of poliep zat. uitslag negatief
toen besloten tot een curretage om het eens goed schoon te maken.
dit is vorige week dinsdag gedaan en volgens de gyn. ook erg nodig want het leek wel een heuvellandschap.
wat baarmoederslijm werd op kweek gezet voor baarmoederkanker en vandaag de uitslag gekregen
NEGATIEF gelukkig dus vandaag weer gestart met spuiten van 100 eenheden puregon.

een heel verhaal dus en wil graag hier weer mee schrijven voor een 2de wondertje

groetjes moekje

Welkom moeke,

Grappig dat je 3 jaar later de draad weer oppakt waar je gebleven bent hier op het forum. En goed ook dat het vorige keer uiteindelijk gelukt is, dat geeft ook hoop voor deze keer. Zit je er nu ook anders in?

Het zal wel een teleurstelling zijn geweest toen je die miskraam kreeg.

Veel sterkte ook met onderzoeken en behandelingen. De eerste uitslagen zijn iig. positief voor jou, gelukkig. En wie weet heeft het schoonmaken geholpen.

gr.
Wenser (ronde 22 of 23 (?weet t zelf even niet meer?) dag 29)

Terug
Bovenaan