ik wil weer zo graag

A

Anoniem

Guest
hoi ik ben timous en ben 30. ik wil weer zo graag een derde kindje erbij.ik ben verleden maand weer begonnen.19augustus 2005 ben ik mijn kindje verloren het was een mooie meisje.haar naam is dunya ik mocht haar 38 weken dragen,met heel veel liefde.helaas,mocht ze niet langer bij mijn zijn.het is nog zo kort geleden.ze is gestorven door een knoop in haar navelstreng ,erg he.ik mis haar ontzettend erg,en 3weken naar haar verloor ik mijn vader, hij was pas 57 jaar oud ik ben er helemaal kapot van.ik hoop dat ik nu wel wat geluk mogen hebben ,en snel weer zwanger mogen wordengroetjes timous

Jeetje wat een ellende zeg!!
Het lijkt mij vreselijk wat jij hebt meegemaakt.
Niet te geloven hoeveel ellende je mee kan maken in zo'n korte periode.
Ik wil je héél veel sterkte wensen met het verwerken van dit enorme verdriet.
Groetjes Rene

hartstikke bedankt renee.het is ook heel erg maar hoop snel weer het licht te zien

Hoi,

Welkom! Wat hebben jullie een heftige tijd achter de rug! 2 overlijdens in korte tijd. Heel moeilijk. Ik vind het knap dat jullie weer voor een kindje durven gaan. Was Dunya jullie tweede kindje? (ik neem aan van wel) Mooie naam hebben jullie jullie meisje gegeven. Ik hoop dat jullie weer gauw zwanger mogen raken, en dat alles dan helemaal goed gaat.

Groetjes, Kat (32, mama van een zoon van 2,5 en bezig voor een tweede)

Jeemienee Timous wat een nachtmerrie!
Woorden schieten me even tekort....

Heel veel sterkte meid!

TeHa

Hoi,

Wat een heftig verhaal zeg! Ik hoop voor jullie dat jullie wens om snel weer zwanger te raken snel in vervulling mag gaan.

Sterkte.

Syl

jeetje joh,
wat een ellende kan een mens meemaken zeg!!!
en zit ik maar te zeuren dat ik na een jaar nog
niet zwanger bent ppff schaam me nu wel een beetje
want dit gun je je ergste vijand nog niet eens
het beste gr voetbalgek
en ik weet zeker dat het wel goed komt maar daar heb je
ff tijd voor nodig liefs xx

Jee wat een vreselijk verhaal zeg!!

Ik zal echt heel erg hard voor je gaan duimen en hopen dat je snel zwanger wordt!!!

Succes Ilona

Terug
Bovenaan