ik wil wel maaar....

A

Anoniem

Guest
hallo,
hier weer een niewe topic... omdat ik ergens mee zit..
Ik wil heel graag gaan werken, voor de kraamopleiding ben ik denk niet voor aan genomen..
zie overal advertenties die  me wel aanspreken, maar ik wil ook  dani echt groot brengen niet dat  dani een dag daarnaartoe  moet.. ik wil hem niet overal mee naartoe  sleuren.. maar  exstra geld is altijd  makkelijk en we hebben het ook wel nodig..  
ik ben er erg moeilijk in om een keuze  te maken.. ook dat ik zelf vind(ieder voor zich natuurlijk) je neemt een kind natuurlijk  niet  om het weer weg te brengen naar een kv of oma bijvoorbeeld. Het kan abosluut  geen kwaad hoor kben er ook echt niet op tegen! maar zelf denk ik er zo over het heeft natuurlijk ook wel zn voordelen maar wat ik al zei ben er erg moeilijk in.helaas.. me moeder wilt heel graag opassen op dani  maar dan moet ze wel een huisje krijgen hier  in de buurt ze woont nu hier 35km vandaan.. kheb zelf geen vervoer dus gaat het erg moeilijk.. kvind het wel erg fijn  om 24uur bij dani te zijn.. maar ook hebben we het geld hard nodig..

misschien moet ik toch wel de stap overwegen om dani naar een kv voor eventjes te doen..

gr,
Manuela

om even met je mee te denken; is er niet iets te vinden dat aansluit op de werktijden van je man/vriend/partner? Dus 's avonds of in het weekend; dan heeft Dani toch nog gewoon z'n eigen ouder die voor hem zorgt ipv een KDV ofzo.
Veel winkels bijvoorbeeld zoeken toch wel regelmatig personeel voor koopavond + zaterdag. Of hotels/restaurants kunnen vaak in de keuken (afwas) of bediening tijdens die uren mensen gebruiken. En schoonmaakwerk is ook vaak buiten "kantoortijden".
Het werk ligt niet voor het oprapen, maar misschien kun je hier toch iets mee.
Heel veel succes met solliciteren!
Jacoline.

ik ga er nu wel automatisch van uit dat je een man/vriend/partner hebt, maar misschien sta je er wel alleen voor... Sorry als ik je daarmee kwets of verdriet doe! Is niet mijn bedoeling...

hoi hoi

wat voor een werk heb je in gedachte??
ik sluit me bij jaceline aan.
misschien wat voor 's avonds of de weekenden.
wij hebben bv alle twee wisselende diensten (ik in de zorg man in 5 ploegen) en af en toe past mijn schoonmoeder bij ons thuis op. maar valt reuze mee hoe vaak het nodig is.
en linsey vind het geweldig want nonna (oma) doet weer andere dingen dan wij doen. bv anderhalf uur wandelen ( zolang hou ik niet vol)
maar het moet je wel een goed gevoel geven wat je leus straks ook is,
ik heb er in het begin wel even moeite mee gehad, maar dat was na een paar keer weg

groetjes danielle

Terug
Bovenaan