<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik moet het gewoon even kwijt en heb niet echt plekken waar ik terecht kan hiermee en vele mensen begrijpen het ook gewoon niet... Dus ik dacht, waag hier eens een poging.</p><p>Mijn kinderwens is echt heel groot en op het moment zou ik niks liever willen, maar mijn vriend wil nog niet
Dit maakt mij heel verdrietig... Ik ben 27 en hij is 31, dit vind ik een mooie leeftijd. Maar mijn vriend heeft zoiets van: 'kunnen nog makkelijk een paar jaar wachten, 2-3 jaar'. En het is fijn dat ik eindelijk iets specifieks weet, maar wie zegt dat hij het niet opnieuw gaat uitstellen... Ook al weet ik dat hij wel echt kinderen wil, begint het heel moeilijk te worden om te blijven wachten. Hij wil eerst zijn studie afmaken, wat ik op zich snap, maar dan moet ie er wel voor gaan. Hij had 3 jaar geleden al klaar kunnen zijn. Ook zit hij te hameren op dat ik mijn droom achterna moet gaan, maar ik weet niet goed wat ik wil (buiten kinderen om) en het is ook niet iets wat je zomaar even vind als je al meerdere tegenslagen gehad hebt en dromen opzij hebt moeten zetten door andere omstandigheden die helaas niet meer veranderen.</p><p>3 maanden geleden heb ik ook te horen gekregen dat ik pcos heb, wat niet helpt. Tussen mijn laatste natuurlijke menstruaties heeft 6,5 maand gezeten, dus de kans dat wij naar het ziekenhuis moeten voor ovulatie inductie is ontzettend groot. In de tussentijd probeer ik natuurlijk mijn symptomen onder controle te krijgen, maar dat is ook makkelijker gezegd dat gedaan.</p><p>Al met al, wordt ik er ontzettend moedeloos van en kan ik het maar niet uit mijn hoofd zetten... HELP! </p>