A
Anoniem
Guest
<p>Lieve dames,</p><p>Allereerst bedankt voor het lezen van dit bericht. Ik zit al heel erg lang met iets en ik weet gewoon niet meer hoe ik ermee om moet gaan.</p><p>Ik zal het er maar meteen uitgooien. Ik wil zo graag zwanger worden. </p><p>'Oh, leuk, ga ervoor!' is waarschijnlijk iets wat je meteen denkt. Maar zo makkelijk is het niet denk ik. </p><p>Ik ben 19 jaar en begin volgende week aan mijn HBO opleiding. Mijn vriend en ik zijn sinds januari 2017 samen en sindsdien gaat alles echt zo goed als het maar goed kon gaan. We hebben nooit echte ruzie (natuurlijk wel eens een discussie) en na mijn afgelopen twee relaties die beiden vol zaten met geweld ben ik een van de gelukigste vrouwen op aarde met hem. Ik woon nog thuis bij mijn ouders en sinds een jaar woont mijn vriend bij ons, aangezien hij door zijn thuissituatie niet thuis kon blijven wonen. Hij is overigens 21 en studeert ook. </p><p>Misschien snap je nu iets beter dat het niet zo makkelijk is...</p><p>Ik loop al voor langere tijd met dit gevoel rond, vooral sinds hij mij ons is komen wonen. Het lijkt gewoon alsof mijn eierstokken op knappen staan want elke keer als ik een zwangere vrouw of een baby zie, word ik een beetje jaloers. En elke maand als het weer tijd is om ongesteld te worden, hoop ik dat het niet komt. </p><p>Dit stukje is misschien een beetje te gedetailleerd, maar ik wil dit ook even zeggen; als we seks hebben, gebruiken we ook geen condoom. Ik ben ook niet aan de pil, maar we doen aan 'voor het zingen de kerk uit'. Niet de allerbetrouwbaarste methode, maar mocht het er ooit van komen dat het 'mis' gaat (zo wil het eigenlijk niet noemen), dan hebben we er vrede mee. </p><p>Op financieel vlak zitten we overigens goed. We hebben beiden spaargeld en verdienen samen zo'n 1000€ per maand. Klinkt als heel erg weinig, maar vaste lasten, op wat abonnementen (telefoon, Spotify) en een leuke avond uit per maand (gemiddeld 35€ p.p.) na, hebben we op dit moment niet. </p><p>Weet iemand hier raad mee? Ik word namelijk lichtelijk gek...</p><p>Alvast bedankt voor een eventuele reactie en veel liefs,</p><p>S.</p><p> </p>