Ik wil zo graag!

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Graag zou ik ook zwanger willen raken!
Alleen willen we eerst volgend jaar trouwen en dan pas aan kinderen beginnen. Maar toch kan ik nu al bijn a niet wachten en hoop ik maar dat het zal lukken tegen die tijd. Ik lees graag over zwanger zijn en kinderen, wie heeft dit ook en hoe ga je ermee om?

Hoi Anne,
Hetzelfde voorval bij mij. Mijn vriend en ik hebben 5 maanden geleden besloten om met de pil te stoppen. Door mijn aandringen dat ik graag een kind wil. Vorige maand heeft hij mij ten huwelijk gevraagd en wil hij nu eerst trouwen voordat we kinderen krijgen. Ik weet niet hoe oud jij bent,maar ik ben 30 en als we gaan trouwen ben ik 31. Dat vind ik best oud. We hebben nu ook beetje gezeur hierover want ik wil niet beginnen met de pil. Je lichaam moet toch herstellen na jaren de pil te hebben genomen. In jouw plaats zal ik al 3 maanden voordat je gaat trouwen stoppen met de pil.
succes
liefs Annne

Ik hoef niet te wachten tot ik ga trouwen maar tot ik en mijn vriend de school af hebben. Ik kan niet wachten, en in de tussentijd lijkt iedere vrouw die ik zie zwanger te zijn, en lijkt opeens iedereen een baby bij zich te hebben. ik zelf heb het gevoel dat ik gek ga worden. Overal moet ik aanhoren hoe leuk het is om zwanger te zijn, en opeens lijken de babywinkels als paddestoelen uit de grond te springen. Ik vind het echt heel moeilijk om hier mee om te gaan, en probeer steeds afleiding te zoeken, maar dat helpt dan 5 minuten en dan denk ik toch weer, hoe zou ik dit doen als ik een babytje heb of kan ik dit ook als ik zwanger ben......
Oh ja ik ben trouwens 20.

Ja, ben een tijdje niet geweest.Kon elke keer niet op deze site komen. Leuk om jullie reacties de lezen!!
Ik zelf ben al vanaf juni gestopt met de pil omdat ik hem al 8 jaar slikte. We doen het nu met condoom. Ik hou mezelf voor dat ik al heel lang heb gewacht en dat ik het komende jaar ook nog wel uit kan zingen! Voor alle meiden die dit ook hebben: heel veel succes met het wachten totdat het eindelijk zover is!!

Terug
Bovenaan