ik wil zo graag..

hallo allemaal,

ik wil zo graag een foto plaatsen van dani... om ook aan jullie te laten zien..
maar elke keer lukt de foto niet..
hoe moet ik dat nou precies doen? kan iemand mij daar aub goed mee helpen..

Met dani gaat het heel goed
de afgelopen tijd gaat ie als een speer...
hij draait rondjes als tie wil dansen hupa zn handjes mee in de lucht..
als de deur open staat zegt ie Deur dicht.. word echt een bij de handje.. Geweldig!!
ik kan zo genieten van mn kleintje ook als we op de fiets zitten.. gaat ie schreeuwen naar alle mensen en zwaaien! echt grappig..
alles aanwijzen en heletijd die roepen.. en ja woordje is nu het stopwoordje... met alles wat we vragen ja!
ook geeft hij aan wanneer hij wilt gaan slapen, als hij erg moe word gaat ie op mn schoot liggen en zwaait ie met zn handje.. dan weet ik al hoelaat het is en breng hem dan naar bed.. 9 van de 10keer doet hij dat (sinds 2weken) maar het hoeft niet altijd
Hij kan ook erg hangerig worden en draaien met wat drammen erbij.. Maar als ik hem dan in bedje leg is het gelijk stil..
Behalve als er een vriendje op visite is... dan wilt ie dus echt niet gaan slapen hoe moe tie ook is!!
hij ligt nu al een tijdje rond half 7 al op bed.. en word smorgens wakker om 8uur half 9.. afgelopen weekend half 10!!  smorgens wilt ie zn ochtenddutje niet meer doen.. dus word het nu smiddags van half 1 tot half 3...
kleine kindjes worden al snel groot.. en hebben al een sterke willetje..
Nou leuk dat jullie even dit berichtje hebben gelezen.. en hoop snel wat te horen
BEdankt in iedergeval... dat ik maar snel Dani mag gaan showen...
Veel liefs,
Manuela,Dani en Ukkiejunior ( 9weken )

Hoi,

Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat! Echt een schatje.

foto's plaatsen kan je oa doen via photobucket (www.photobucket.com).
Eerst even inloggen,
dan ga je naar albums&uploads
Vervolgens kies je met browse het plaatje uit dat je wilt laten zien
Dan klik je op max imagesize en daar kan je de grootte van   het plaatje aanpassen (bv website email)
Dan klik je op upload
Vervolgens zie je je plaatje onder in beeld met 4 linkjes. Je moet HTML code hebben.
Die kopieer je.
Dan ga je naar het nieuwe bericht venstertje in dit forum, je klikt op het icoontje met het bergje en zonnetje.
Daar plak je de code in, even op enter drukken en voila, je zou een foto moeten hebben.

Groetjes, Wulfien

ps, heb je een hyve? Dan kan je namelijk gewoon kopieeren vanaf je hyve en ze hier in het nieuwe bericht venster plakken.

Terug
Bovenaan