Hoi hoi,
Ik ben er ook erg benieuwd naar. Ik geef namelijk ook nog steeds borstvoeding (bijna 6 maanden) en wij willen eigenlijk ook voor een tweede gaan. Ik ben nu 3 keer heel onregelmatig ongesteld geworden. Dus echt geen pijl op te trekken. Voor zover ik weet ben je wel vruchtbaar maar een stuk minder. Door het hormoon wat de toeschiet reflex veroorzaakt wordt je eisprong onderdrukt maar als je wel ongesteld wordt is er wel een eisprong geweest. Dus hoe minder vaak je de toeschiet reflex krijgt hoe vruchtbaarder je bent. Ik ben nu alleen een beetje bang dat we nu dus niet echt vruchtbaar zijn vooral omdat wij over de eerste bijna 2 jaar hebben gedaan. Vandaar ook dat we zoiets hebben, laten we het maar meteen proberen. Als het dan wat langer duurt maakt het niet zo heel veel uit. Dan zit er nog steeds niet zo heel veel leeftijdsverschil tussen.
Zijn er hier mensen die ondanks de borstvoeding zwanger zijn geworden? Hoop dat ik vruchtbaarder wordt zodra hij minder gaat drinken/meer gaat eten en het zou al helpen als hij 's nachts door zou slapen....:w