A
Anoniem
Guest
<p>Lieve lezers,</p><p>Ik hoop dat ik hier een beetje van oplucht, want ik zit er al maanden mee en ik ben echt ten einde raad.</p><p>Ik ben 18, word over een maandje 19 en het zit zo: ik wil heel erg graag zwanger worden. Misschien denk je nu "Huh? Maar je bent nog zo jong?", maar iets in me zegt en wilt het gewoon. Het lijkt echt alsof mijn eierstokken aan het rammelen zijn, want ik word er zo gek van!</p><p>En eigenlijk kan het nog helemaal niet. Of ja, kan is eigenlijk een groot woord, want alles kan, maar het zou nu eigenlijk nog niet het perfecte moment zijn. </p><p>Ik heb een stabiele relatie met mijn vriend die ondertussen, door zijn thuissituatie, bij mij en mijn ouders is ingetrokken en dit gaat al een jaar heel erg goed. Beiden gaan we in september aan een HBO-opleiding beginnen en financieel zitten we redelijk oké. </p><p>En met al die zaken opgeteld heb ik echt iets van 'Het kan, het kan, het kan, het kan,' en die gedachte is zo vreselijk, maar zo fijn tegelijkertijd...</p><p>Telkens als ik ongesteld moet worden hoop ik serieus dat die niet komt, want zo graag wil ik het. Ik zou er zelfs mijn studie voor uitstellen om het nu al te worden, want mijn studie zou met een Bachelor en Master 5 jaar duren, en de gedachte dat ik nog vijf jaar (of zelfs langer) moet wachten is echt niet te doen...</p><p>Kan iemand me hierbij advies geven over hoe ik van deze gedachte af kom? Want ik ben echt even ten einde raad!</p><p>Heel erg bedankt voor het lezen en de eventuele reacties, </p><p>Liefs,</p><p>Emmy</p>