ik wil zwanger worden

A

Anoniem

Guest
ik ben 23 j en nu 4 maand gestopt met de pil en tot nu toe nog niet zwanger ik ben een beetje mollig en ik en mijn vriend roken daar komt nog eens bij dat ik heel veel denk aan het zwanger worden ik heb nu vandaag een home trainer gekocht omdat wij 2 ploegen werken en dus bijna geen tijd hebben om te sporten en zo kan ik binnenhuis toch al wat sporten en ik heb ook men ovulatie getest omdan mijn regels heel onregelmatig zijn en meestal te laat ik heb een eisprong ontdekt door die test 1.5 week geleden en we hebben toen elke dag 4 dagen gevreen dus het is nu afwachten heb wel steken in mijn lies soms maar dat kan van de regels ook zijn dus?   wie geeft mij advies   groetjes

Tuurlijk wil je graag zwanger worden! Dat willen w ehier allemaal he!
Maar er staat gemiddeld een jaar voor! Dus mijn advies....heb geduld!

En natuurlijk is stoopen met roken een must als je zwnager wilt worden! Suwieso voor jou maar ook voor rvriend! het verhoogd de vruchtbaarheid en het is ook wel zo fijn voor de kleine straks...

Succes ermee !Roos

Jeetje meid, spannend he, dat afwachten!
Tips kan ik je niet geven, buiten het stoppen met roken en iets afvallen.............maar ja, hoe lastig is dat...............( ik rook zelf ook................en ben ook 7 kilo af gevallen........)
Kan je alleen maar succes wensen en als weetje meegeven: gemiddeld doet een stel er een jaar over om zwanger te worden.................pfffffffff

Liefs Rimke
Ronde 8, oktober een mk van een tweeling

whahaha! Die mamaroos! We hebben een bijna identiek berichtje geplaatst!!!

Hoi,

advies kan ik je niet geven
ieder lichaam is anders, de een word na 1x al zwanger en de ander doet er 1 jaar over.
en waar dat aan ligt.....?

ik ben ook mollig en was bij mijn eerste zwangerschap na de tweede keer al zwanger.
dus dat wil ook niet altijd wat zeggen.
ik rook  en drink niet, probeer wel te sporten (in de winter heb ik er minder zin in).

misschien wel een ander tipje:
je zei dat je onregelmatige cyclus hebt en dat je rond je eisprong 4 dagen achter elkaar geklust hebt. sperma blijft wel een aantal dagen goed in je baarmoeder/eileiders, en omdat je onregelmatig bent heb je een langere verspreidde vruchtbaarheids periode. vanaf dag 10 tot dag.... (ligt aan je cyclus). kun je ook om de 3 dagen klussen dan!

succes met zwanger worden!!!

Terug
Bovenaan